Østfoldtur over grensen II - Dato er ubestemt...

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Østfoldtur over grensen II - Dato er ubestemt...

Legg inn av Bjerknez »

Noen av oss her inne var jo på en liten Østfoldtur med en veldig snar visitt i Tucksfors for ett par av dere. Grunnet litt ruskete vær som trengte seg på så avbrøt vi turen i Fredrikstad og fikk derfor ikke med oss Hvaler/Skjærhalden.

Derfor så har jeg laget følgende turforslag denen gangen hvor Hvaler/Skjærhalden er en del av ruten, og jeg har også her slengt på en liten svensketur. Turen kan forkortes en del ved å fjerne svensketuren og kun gå for Hvaler, eller kanskje bare ta turen til Svinesund i stede for strømstad etc.

Datoen er foreløpig ubestemt, men jeg tenkte i nermeste fremtid og kanskje allerede mot helgen, hvis været holder seg?

Ruten som er linket til under er på totalt 17 mil. Denne kan jo lett forkortes til rundt 10 mil hvis man fjerner svensketuren etc. Så dette er ingen spikret rute og bør beregnes mer som et forslag :thumleft

Her er forslag til rute fra oppmøtested til Strømstad:
https://www.google.com/maps/dir/59.2782 ... !3e0?hl=no" onclick="window.open(this.href);return false;

Og her tilbake fra Strømstad og til Hvaler/Skjærhalden:
https://maps.google.com/?ie=UTF8&t=h&hl ... dg=feature" onclick="window.open(this.href);return false;

Her er ruten fra Skjærhalden og tilbake til oppmøtested:
https://www.google.com/maps/dir/59.0256 ... !3e0?hl=no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
freddy123
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga

Re: Østfoldtur over grensen II - Dato er ubestemt...

Legg inn av freddy123 »

heisann :vs dette så koselig ut :prop: jeg er med så¨lenge turen blir på søndagen da jeg kommer hjem fra ferie på lørdagen.

er rimelig gira på å få kjørt litt sykkel så om denne turen ikke blir noe av så tar jeg meg en lengre tur aleine :prop: :prop:

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Legg inn av ojda »

Dette så lovende ut, hadde helt klart giddi :vs
Men Mama-Tiger er desverre opptatt andre steder i helgen (Eller kansje ikke desverre) :P :p
Vi får ta rainchek på denna, det er jo bare en PreHøst i året veit je :prop:
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Været endrer seg fort for tiden her på Østlandet, men dette er jo også en tur man lett kan ta en ettermiddag, hvis man ikke bor aaaalt for langt unna.. eller?

Fjerner man svensketuren og kun drar til Hvaler Skjærhalden så blir det jo ne fin tur for dere som kommer langtveisfra og da kan man jo som sagt også dra etter arbeidstid midt i uken. Å kjøre på kvelden og oppleve en evt. solnedgang er jo mye triveligere enn å kjøre midt på dagen etter min mening.

Kom med tilbakemeldinger om hva som ønskes så kan jeg "annonsere" en mer konkret tur med påmelding når vi har fått luftet tanken til flere :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Hva med å gjøre det enkelt, og bare ta turen ut mot Skjærhalden førstkommende fredag med oppmøte Biltema kl. 18:00?
Har meldt bra til fredag, men forbehold bør det jo uansett være.

Blir ikke den lengste turen for MEG, men sikkert fin tir for dere andre. Noen ganger er den sosiale biten like viktig :thumleft

Hva mener folket om det?

Brukeravatar
freddy123
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga

Legg inn av freddy123 »

Da passer det ikke for min del ihvertfall, søndagen er eneste mulighet for meg.

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Noen andre som vil bli med på en liten tur ut på Hvaler/Skjærhalden samt andre steder langs veien førstkommende lørdag?
Været ser ikke så ille ut nå...

Svar