Her noen bilder fra turen; langt færre enn vi hadde tenkt, men slik blir det gjerne på disse turene...

Reiseklar...
Første stopp Shell Vormsund, men ingen bilder herfra siden kameraet ikke ville funke...

Rart, siden det funket helt fint senere, her på en idyllisk plass rett for Torsby i Sverige hvor vi også møtte en svensk guttegjeng på tur i de dype finnskogene... :

Og i Torsby møtte vi denne karen... :) :

...som sa at "jeg vet hvem du er" mens han dro av seg hjelmen! Så sa han: "tror vi er på samme Forum jeg, gitt!"
Og jeg kjente straks igjen fyren jeg også!
Hyggelig å hilse på, jgrlars

jgrlars var på vei til Finnmark med sin Dragstar og lovte å legge ut bilder fra turen etter ferien. Bra!
Forumfolket farter hit og dit og kan påtreffes hvor som helst og det er hyggelig, veldig hyggelig!!
Mens jgrlars tok seg en matbit med en slektning han hadde avtalt å møte i Torsby dro fru AJ og jeg videre oppover langs E45 og tok en lengre pause på et yndig spisested i rolige og naturskjønne omgivelser ikke langt fra Malung.
'Dutch Mountain' het stedet og maten her var rett og slett utsøkt!!
I hvert det jeg spiste, som var nederlandsk "Stoofpotje"

Anbefales uforbeholdent og på det sterkeste! Nederlenderne oppe i skogholtet langs E45 var svært hyggelige og imøtekommende og de nederlandske spisegjestene på stedet var kanskje like overrasket som oss over å finne nederlendere her i den svenske "fjellheimen" sånn ca. 560 m. over havet:

Snakket også lenge med et hyggelig svensk MC par på dette stedet og ble faktisk tilbudt å bo hos Silva Thorsdotter som vi snakket med mens hun og kjæresten var på tur! Hun kunne gjerne fortelle hvor hun hadde nøkkelen til huset! Silva hadde for øvrig eget kermaikkverksted og utsalg i Siljans Näs.
Vi takket nei denne gangen, men stikker mer enn gjerne innom disse folkene senere når vi er i Dalarna.
Meget trivelige folk!!

Da vi nærmet oss Mora ble det overnatting i hytte på dette stedet, som jeg ikke husker navnet på i farten...:

Flere bilder følger i ny post senere i kveld...