Kan finne masse bra musikk som setter stemninga minst like godtLordShaft skrev:Det er ikke alltid det handler om musikk smakMen hva som gir rett stemning i riktig setting....
Sony Z2

Kan finne masse bra musikk som setter stemninga minst like godtLordShaft skrev:Det er ikke alltid det handler om musikk smakMen hva som gir rett stemning i riktig setting....
Sony Z2
Så sett på den musikken du ønsker å høre på til BusaTrond`s fine klipp davelmortenolb skrev:Kan finne masse bra musikk som setter stemninga minst like godtLordShaft skrev:Det er ikke alltid det handler om musikk smakMen hva som gir rett stemning i riktig setting....
Sony Z2
Nå må du ikke ta fra meg gleden av å klage på ting isteden for å vise at jeg er misunnelig på turen! :[-o<ojda skrev:Så sett på den musikken du ønsker å høre på til BusaTrond`s fine klipp davelmortenolb skrev:Kan finne masse bra musikk som setter stemninga minst like godtLordShaft skrev:Det er ikke alltid det handler om musikk smakMen hva som gir rett stemning i riktig setting....
Sony Z2![]()
Funker like godt det :-)å
Jo, veit du at når det står tydelig i tråden at det er jentungen hans som har lagt musikk på klippet,mortenolb skrev:Nå må du ikke ta fra meg gleden av å klage på ting isteden for å vise at jeg er misunnelig på turen! :[-o<ojda skrev:Så sett på den musikken du ønsker å høre på til BusaTrond`s fine klipp davelmortenolb skrev:Kan finne masse bra musikk som setter stemninga minst like godtLordShaft skrev:Det er ikke alltid det handler om musikk smakMen hva som gir rett stemning i riktig setting....
Sony Z2![]()
Noe vibrasjoner er det, men ikke så ille som fryktet nei. Det er gen.1 av GoPro jeg har som er festet i den eneRuneMC skrev:@Busa Trond - Flott film!![]()
Men... hvordan blir filmen så (relativt) vibrasjonsfri? (Rister mer på min)
Fester du kameraet på noen spesiell måte ? Eller er det bare den tresylindrete, silkemyke motoren... pluss gode støtdempere etc som gjør det så bra?
Nå var det ikke meninga at jeg skulle virke gravalvorlig her, men det er ikke alltid så lett å få frem via tekst, så med det beklager jeg. Jeg innrømmer at jeg har en tendens til å "rakke ned" på denslags musikk, men samtidig skal jeg også være villig til å innrømme at jeg er enig i at musikken passet til klippet. *Spesifisere at dette er skrevet med et positivt tonefall*ojda skrev:Jo, veit du at når det står tydelig i tråden at det er jentungen hans som har lagt musikk på klippet,mortenolb skrev:Nå må du ikke ta fra meg gleden av å klage på ting isteden for å vise at jeg er misunnelig på turen! :[-o<ojda skrev:Så sett på den musikken du ønsker å høre på til BusaTrond`s fine klipp davelmortenolb skrev:Kan finne masse bra musikk som setter stemninga minst like godtLordShaft skrev:Det er ikke alltid det handler om musikk smakMen hva som gir rett stemning i riktig setting....
Sony Z2![]()
og sikkert er stolt av resultatet. Synes jeg du skal holde deg for god til å komme med slike meldinger.
Dessuten synes jeg musikken var helt grei jeg. Det er ikke alle som må nærme seg ragnarok
så snart det skal høres på ei lydfil
ojda skrev:Ja, vi får bare hjelpe Busa`n å egle litt på de som
ikke så nødvendigheten av å bli med på turen.
Men turen til Otta, var vel ikke høydepunktet.
Den hadde dog en Tvist![]()
Flere klipp kommer nok etterhvert![]()
Vi venter i spenning.![]()
Busa Trond skrev:Moro å se igjen turen ojda![]()
Venter på meeeer