Nå beveger du deg langt ut i lala-land... Hvem er "gode vitner"? Konspirasjonsteoretikere? Til din opplysning; Staten, det er oss det...Engasjer deg i (lokal)politikken hvis du synes "Staten" er skummel. Den største trusselen vi står ovenfor i dag er kunnskapsløshet. Ikke "Staten", politi eller undertrykkelsen av "gode vitner".Kawagutten skrev:cevillan skrev:Det er en ganske drøy påstand. Kammeraderi langt inn i det norske rettsvesenet... og du VET det foregår? Da foreslår jeg at du umiddelbart ringer VG og TV2 og blir tips-millionær i samme slengen.Kawagutten skrev:Det er ikke så vanskelig å dømme noen når flere instanser driver med kameraderi som i og for seg er ulovlig så forekommer det i statens instanser fordi de kan gjøre det uten å få straff for det.Ikke at jeg skal forsvare alle og en hver i HA men vet at dette er tilfelle.Noen er forhåndsdømt uansett hvilken posisjon du har i samfunnet.Til og med ens personlighet kan bestemme utfallet i en rettsak sånn at noen blir dømt for en sak og andre blir ikke selv om det er samme type sak.Da er det ikke fornuften som dømmer og utfallet blir totalt forskjellig.
Er mcsiden blitt Norges nye konspirasjonsforum, eller hva?
Til det trengs gode vitner som vanligvis ikke tørr å stille opp fordi de kan få traff av staten.Alle er redd for staten fordi de ikke får straff for det de gjør,se på NAV f.eks.Overgår alle Norges regler.
Ps: Beklager hvis jeg fremstår arrogant, men denne tråden har tatt en svak sinnssyk retning...