Hjemme med sykt barn i dag (ikke noe alvorlig). Perfekt kjørevær i dag her på Fetsund, men neida... Bursdag har jeg i dag også

. Ble vekket med kake og kaffe på senga....nydelig
Merker at kjøringa går bedre nesten hver eneste tur jeg er ute på. Herre jemeni så viktig det er å få inn mengdetrening i starten. Svinger, høyere hastigheter, regn/mørke, dårlig asfalt osv føles mye greiere nå en for bare et par uker siden. Føler meg mye tryggere på sykkelen.
Merker at jeg har begynt å få inn en ok "kjørestilling også". Er mye mer avslappet i armene og grepet nå. Kan kjøre lengre og mer aktivt før jeg blir sliten en for bare noen uker siden..
En litt kjip ting er at jeg allerede nå har begynt å tenke på vinterlagring av sykkelen. Er meget spent på om jeg får plass til sykkel og bil i garasjen. Må rydde ut litt ved og noen bilhjul så håper jeg det går. Ellers må jeg finne meg et sted å lagre mot betaling. Også begynt å planlegge "oppgradering" av sykkelen. Er maaange modeller som frister altså

. Kjørelæreren min hadde rett, "ikke legg masse penger i første sykkelen din, den vil du bare bytte til neste år alikevel".