En fyldigere rapport kommer senere i dag :)
Åssn gikk det med konjakkflaska da? Fikk du smakt pån?Bjerknez skrev:Takk for det![]()
Ja, det var en flott tur, ingen tvil om det
Joda, jeg fikk smakt på'n, men det var vel ikke stort mer enn det. Ble et halvt glass og da gikk jeg over til pilskjellv skrev:Åssn gikk det med konjakkflaska da? Fikk du smakt pån?Bjerknez skrev:Takk for det![]()
Ja, det var en flott tur, ingen tvil om det
'Bjerknez skrev:Joda, jeg fikk smakt på'n, men det var vel ikke stort mer enn det. Ble et halvt glass og da gikk jeg over til pilskjellv skrev:Åssn gikk det med konjakkflaska da? Fikk du smakt pån?Bjerknez skrev:Takk for det![]()
Ja, det var en flott tur, ingen tvil om det![]()
Tror ikke konjakk er noe for meg. Pils er og blir min favorittdrikk tror jeg
Bjerknez skrev:Men jeg er voksen! Det er jeg sikker på for det har mamma sagt.
Dumming!TomB skrev:Bjerknez skrev:Men jeg er voksen! Det er jeg sikker på for det har mamma sagt.
Sorry, men hun juger for deg, i hennes øyne, blir du aldri voksen. Sånn er det bare.
Ja, det var "voksent" sagtBjerknez skrev:Dumming!TomB skrev:Bjerknez skrev:Men jeg er voksen! Det er jeg sikker på for det har mamma sagt.
Sorry, men hun juger for deg, i hennes øyne, blir du aldri voksen. Sånn er det bare.
Ironi er en fin motorsykkel. :)TomB skrev:Ja, det var "voksent" sagtBjerknez skrev:Dumming!TomB skrev:Bjerknez skrev:Men jeg er voksen! Det er jeg sikker på for det har mamma sagt.
Bjerknez skrev:Ironi er en fin motorsykkel. :)TomB skrev:Ja, det var "voksent" sagtBjerknez skrev:Dumming!TomB skrev:Bjerknez skrev:Men jeg er voksen! Det er jeg sikker på for det har mamma sagt.