Bøflaten camping har fått laget merker for det uoffesielle treffet, de har et samarbeid med Mjøsvang kafè og Vang Auto om levende musikk på fredagskveld og spleising på partytelt ute på campingplassen.
Noen av bildene er vel her fra før men jeg legger de ut igjen som et fullstendig tur referat!
Startet fra Ålesund sånn ca. klokken 14.00 tok ferge fra Linge klokken 15.15.
Pitstop på Eidsdal fergekai for å ta en telefon før kursen settes mot Geiranger!
Oppover Eidsdal:
Bilde tatt fra Ørnesvingen på veg ned til Geiranger!
Måtte ta turen opp på Dalsnibba også! Ny asfalt hele veien var det og!
Tenkte å stoppe å ta ett bilde ved flyet på Grotli, men der var det ikke noe fly lengre... så da ble det en handlestopp på Lom samt en statoilburger:
Pitstop på Randsverk for å ha på seg en fleecegenser!
En som må ha briller for å åpne en av de mange hengelåsene på døra?
Over Valdresflya til Beitostølen hvor jeg svinget av og tok snarveien over Slettefjell til Vangsmjøsa!
Over kanten på veg nedover mot dalen hvor Vangsmjøsa ligger, sjøen til venstre i bildet er rett ved Leira/Fagernes
Utsikt mot Vangsmjøsa, Bøflaten camping ligger omtrent rett bak toppen på vindskjermen!
Fikk ikke fram kameraet raskt nok til at jeg fikk tatt bilde av alle sammen midt på veien, har det på film, så her er noen snapshots fra GoProen, kom også en liten ugle flygende opp fra grøfta og rett mot meg, sirklet med to ganger og fløy litt oppi kanten og satte seg igjen! Disse rypene ville ikke flytte seg...
Fra GoPro'en
Ugle! (ser ikke så godt at det er det på stillbilde, litt bedre på film, men det var en ugle i den "ekte verden".
Fra Canon'en:
Her vralter rypene avgårde:
Bilder fra treffet!
Tøff håndbygd Norton 850 Commando!
Buell, kort liten sykkel...
Kjørte en tur nedover dalen og var oppe på Aurland Fjellpark en snartur for å se etter en plass å foreslå å arrangere Årsmøtet i sidevognsklubben i slutten av September, men det var bitkaldt der oppe til og med nå i August så det blir det ikke noe av der oppe!
Utsikt fra toppen av skibakken på Aurland Fjellpark:
Tøff gammel Moto Guzzi og en GSX-R jubileums utgave!
Og da var vi plutselig på veg hjemover igjen i Lærdal ved Borgund stavkirke:
Ble en sakte tur nedover mot Lærdalsøyri, veldig interessange laksebruer i berget nedover langs elva:
Ser på en laks som er halveis oppspist av ett eller annet dyr:
Lunsjpause i Utvik:
Pitstop hos søskenbarnet til pappa i Ørsta, kom akkurat til pitza og brus på verandaen (grundig planlegging?

)
Tilbake i Ålesund etter 93 mil ifølge km telleren på sykkelen, og noe mindre på Google maps:
https://goo.gl/maps/CHp6R