Overnattingstur 6.-7.september?
- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Re: Overnattingstur 6.-7.september?
Jeg møter på esso amtmannsvingen kl 0800 jeg også, nå skal jeg ut å skifte potter på harleyen så jeg slipper å bli døv også skal jeg gi den en vask så regner jeg med at jeg også er klar for morgendagen, jeg er ingen morgenfulg men skal klare å møte på esso til kl 0800
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Blir en utfordring for meg å komme meg dit så tidlig, men skal klare det! Må jo stå opp til samme tid som jeg la meg i dag morges! 

- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Er det forresten dusj på hytta ?
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Dét er det sikkert mulig å oppdrive der, selv veit jeg ikke helt om jeg ser behovet for å dusje bare for å kjøre, men det kommer jo litt an på hvor skitten man føler seg fra dagen før xD
- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Dusj på hytta ja.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Da er sykkelen vasket og chrom'en pusset!
Bagasjen er pakket, iPad og batteribanker, hjelmkamera, fotoapparat etc er puttet i tankvesken og hjelmen har fått seg en liten puss også.
I bag'en så tok jeg med en kjøredress ekstra, men mest for å fylle ut litt slik at jeg får en flott ryggstøtte på turen!
Kjenner jeg meg selv rett så har jeg allerede tatt meg en kaffe og ventet en halvtime på Esso'en før noen dukker opp. Deilig å putte en dobbel snus under leppa, og kjøre av gårde grytidlig helt i egne tanker!
Gleder meg!!
PS! Har laget en reisblogg for turen her:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=8442" onclick="window.open(this.href);return false;

Bagasjen er pakket, iPad og batteribanker, hjelmkamera, fotoapparat etc er puttet i tankvesken og hjelmen har fått seg en liten puss også.
I bag'en så tok jeg med en kjøredress ekstra, men mest for å fylle ut litt slik at jeg får en flott ryggstøtte på turen!

Kjenner jeg meg selv rett så har jeg allerede tatt meg en kaffe og ventet en halvtime på Esso'en før noen dukker opp. Deilig å putte en dobbel snus under leppa, og kjøre av gårde grytidlig helt i egne tanker!
Gleder meg!!

PS! Har laget en reisblogg for turen her:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=8442" onclick="window.open(this.href);return false;