Erfaringer med FreestyleXtreme.com

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
gorbys
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Erfaringer med FreestyleXtreme.com

Legg inn av gorbys »

Kom over denne tilsynelatende norske nettbutikken på leit etter høstklær.... Prisane var kjempebillige men etter litt leiting på sida kom sannheten fram, nettbutikken var basert i UK. Men dei lova gratis frakt, og levert på døra med DHL og etter litt finrekning kom eg fram til at sjølv med norsk moms og toll ville eg spara ein tusenlapp kontra norsk nettpris.
Så eg lot det stå til og handla jakke og bukse, Scott All terrain DP pro og All terrain tp bukse, dette bestillte eg forrige søndag og tirsdag morgon vart det sendt! Allerede fredag morgon ringte budbil men da var eg i Sverige så vi avtalte ny levering idag og pakken vart levert som avtalt, kanskje litt i tidligste laget å ringe kl 07:30 men eg måtte no stå opp med guttungen alikevel :-)
Jakke og bukse kom pent innpakka i plastikk, fikk med kleshenger, returseddel og lapp med returadresse, et lite motorsportmagasin og et ark fullt i klistermerker. :prf
Jakka satt som et skudd og føles veldig bra, fullt i lommer og ventilasjon! Virker bra og eg var meget fornøgd heilt til eg prøvde buksa...
Som eg kunne svømme i! :O Forsto ikkje at dette kunne være i nærheten av large, eller strl 33 som eg bestillte og når eg sjekka buksa så sto det XXL på lappen! Nedsig... :sk?
Etter å ha sjekka nettsida ein gong til ser eg at dei opererer med to forskjellige standarder, på den engelskspråklige sida deira er størrelsene s-m-l osv men på den norske er det merkelig nok 31 waist, 33waist også videre: http://www.freestylextreme.com/scott-sv ... dID=154283" onclick="window.open(this.href);return false;

Så eg ringte kundeservicenummeret på sida deira og kom til ein automatisk telefonsvarer som beklager at dei ikkje har norsk kundebehandling enda også videre men om ein ynskjer kan ein snakke med ein engelskspåklig ved å trykke 1...
Eg klarar meg fint i engelsk så eg trykkte i veg og snarlig etterpå kom eg i prat med ei dame og vi vart enige om at ho skulle kontakte DHL som igjen skulle komme å hente pakken og sidan dei ikkje hadde Large på lager så skulle eg få tilbakebetalt pengane så snart buksa var returnert. Eg har brukt paypal så eg reknar med dette skal gå smertefritt. Dei betaler ikkje frakt på retur står det på sida deira så korleis akkurat det blir gjenstår å sjå, eg skulle få tilsendt ein mail med instruksjoner så eg får berre vente og sjå.
Eit lite skår i gleda men eg får håpe det løyser seg.

EDIT: Mottok akkurat no mens eg skreiv ein mail frå DHL med informasjon om retur. Ein får ein link og eit brukernavn på dhl sida med nødvendig informasjon. Fyller ut denne, avtaler henting, skriv ut fraktpapir og venter på telefon fra budbilmannen :redface

Så så langt har det gått bra, virker ryddig! Får håpe det forsetter slik. Kommer tilbake med mer info om hvordan det går.
Midlertidig karakter:
Priser: Bra, med prisgaranti.
Frakt: DHL, kjemperaskt. Toppers!
Kundeservice: Bra. Så langt iallefall.
Negativt: Dumt at dei bruker forskjellig størrelser alt etter hvilken side du bestiller fra. Denne tabben kunne vert unngått hadde dei brukt det samme s-m-l systemet som dei har på den engelske sida, og som også scott sjølv bruker.

Brukeravatar
Flattop
Motorsykkelen din: BMW K1200LT 2003

Re: Erfaringer med FreestyleXtreme.com

Legg inn av Flattop »

I tillegg kommer nok DHL med ei regning for tollbehandling. Har skjedd hos oss to ganger nå. Så det er ikke alltid man ender opp med den totalprisen som man håpte på.
Bilde

Toven

Legg inn av Toven »

kommer ofte et fint lite brev servert på sølvfat i postkassa :-)

Brukeravatar
gorbys
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Legg inn av gorbys »

Det pleier som regel å gjere det. Men gebyra frå sleke aktører pleier å være adskillig lågare enn det posten pleier å lire ut av seg. Så fortsatt, penger spart... Sjølv med gebyr, moms og toll...

Men ja, det er dyrt å leve billig er det vel noko som heiter og av og til kan ein vel gå på ei blemme ;-)

Svar