Så bra!RuneMC skrev:Tyrigrava lever og pulserer i beste velgående![]()

Flott at tradisjonen holdes i hevd

Så bra!RuneMC skrev:Tyrigrava lever og pulserer i beste velgående![]()
Haha, tenkte jeg faktisk ikke på å kikke etter... men et poeng, ja, hvis den hadde tatt turen heeeelt fra hjemlandetKawagutten skrev:Fine bilder :-) hadde Tuk-Tuken norske skilt ?
Ble litt nysgjerrig fordi jeg for noen år siden lurte på å kjøpe en sånn men lot være for det var så vanskelig å få den godkjent her.RuneMC skrev:Haha, tenkte jeg faktisk ikke på å kikke etter... men et poeng, ja, hvis den hadde tatt turen heeeelt fra hjemlandetKawagutten skrev:Fine bilder :-) hadde Tuk-Tuken norske skilt ?
Når drar dere innover? i tilfelle jeg får til en tur til Grava jeg også.tomsnes skrev:Været ser ut til å bli bra. Sesongen er på hell.
Håper mange kommer, og at vi fyller Grava i morgen. Vi kommer flere fra Vestfold og Telemark.
Kommer du?
Til Grava skal jeg vel alltids klare og komme meg.Kawagutten skrev:Når drar dere innover? i tilfelle jeg får til en tur til Grava jeg også.tomsnes skrev:Været ser ut til å bli bra. Sesongen er på hell.
Håper mange kommer, og at vi fyller Grava i morgen. Vi kommer flere fra Vestfold og Telemark.
Kommer du?
Du skipper vel ikke en tur for å få prøvesitte en sykkelBjerknez skrev:Så sant jeg ikke får en telefon fra Sandefjord i dag hvor jeg kanskje får prøvekjørt/prøvesittet en MT09 så dukker jeg opp på Tyrigrava i dag.
Jeg er på Grava ca. kl: 17:00.
Se etter en sortkledd fyr med sort hjelm og sotet visir på en litt bråkete V-Star
Bjerknez skrev:Kjærringa jobber sent i dag så da må jeg hjem å lufte bikkja samt gi den mat først. Så da er jeg ikke der før rundt 18:00 tenker jeg.
Noe tur til Speed i Sandefjord blir det uansett ikke for dem stenger kl. 16:30. Dem stenger kl. 18:00 i morgen, men selv den tiden blir knapp.
Jeg får nok bare vente til det dukker opp en MT09 i nærheten av meg...
Tja... Skader jo ikke å prøve noe nytt :)Zadnez skrev:Bjerknez skrev:Kjærringa jobber sent i dag så da må jeg hjem å lufte bikkja samt gi den mat først. Så da er jeg ikke der før rundt 18:00 tenker jeg.
Noe tur til Speed i Sandefjord blir det uansett ikke for dem stenger kl. 16:30. Dem stenger kl. 18:00 i morgen, men selv den tiden blir knapp.
Begynner du seriøst å se på noe leknere enn sofaen din?
MT-09 er jo kongesykkel da... spesielt street rallye utgavenBjerknez skrev:Tja... Skader jo ikke å prøve noe nytt :)Zadnez skrev:Bjerknez skrev:Kjærringa jobber sent i dag så da må jeg hjem å lufte bikkja samt gi den mat først. Så da er jeg ikke der før rundt 18:00 tenker jeg.
Men det er ingen S1000R :)))Zadnez skrev:MT-09 er jo kongesykkel da...Bjerknez skrev:Tja... Skader jo ikke å prøve noe nytt :)Zadnez skrev:Bjerknez skrev:Kjærringa jobber sent i dag så da må jeg hjem å lufte bikkja samt gi den mat først. Så da er jeg ikke der før rundt 18:00 tenker jeg.