Fjernet "sissy bar" - Ble det bedre?
- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Re: Fjernet "sissy bar" - Ble det bedre?
Absolutt best uten, men fjern mer!
- Crinos
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Kontakt:
Jeg kjører (til konas store gru og ergelse) uten sizzy.. passasjersadelen avrundes også nedover, så jeg forstår det jo... MEN.. det er penere ut å ikke ha sizzy 

“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Den ser best ut med alt på. Skal du ta av noe må du også ta av sete som Cutless viste bildet av
Men som jeg sa til deg i en annen tråd var dette en sykkel som overrasket meg positivt.
Flott sykkel med sjarm og godt drag, overraskende gode bremser samt lettstyrt til å være en cruiser
Likte veldig godt hvordan styret satt som støpt i hendene mine, tror ikke du blir sliten på langtur der
Etter en prøve kjøring over snøvegen sitter jeg igjen med bare positive opplevelser, koste meg stort over der selv om nedleggvinkelen er noe smal på en slik sykkel.
Men tror jeg hadde gått den fordømte veien om det du spør om. Sett på stor vindskjerm og ryggstøe så hadde jeg tatt med dama på tur med den

Men som jeg sa til deg i en annen tråd var dette en sykkel som overrasket meg positivt.
Flott sykkel med sjarm og godt drag, overraskende gode bremser samt lettstyrt til å være en cruiser

Likte veldig godt hvordan styret satt som støpt i hendene mine, tror ikke du blir sliten på langtur der

Etter en prøve kjøring over snøvegen sitter jeg igjen med bare positive opplevelser, koste meg stort over der selv om nedleggvinkelen er noe smal på en slik sykkel.
Men tror jeg hadde gått den fordømte veien om det du spør om. Sett på stor vindskjerm og ryggstøe så hadde jeg tatt med dama på tur med den

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Takker for alle meninger her
Jeg ser i følge avstemningen at flertallet mener at den ser best ut slik den er nå og da vet jeg vertfall at jeg ikke er heeelt på gjordet her, hehe.
Skal se om jeg finner slike "plugger" i sort som kan skjule disse hullene når jeg fjerner chrom'en. Var ikke så lett å finne slike som jeg trodde. De på biltema passer ikke.
Selve huller er 12mm tykt men nedsenkingen rundt har en diameter på 3cm. så jeg må ha noe som passer inn der som aller helst har ett sort hode med 3cm. diameter.
Setter pris på om noen her kunne kommet med noen innspill og linker til noe som kanskje kunne passe. Husk at jeg ikke har tenkt til å gjøre denne endringen permanent, så og sparkle/lime etc. blir ikke aktuelt.

Jeg ser i følge avstemningen at flertallet mener at den ser best ut slik den er nå og da vet jeg vertfall at jeg ikke er heeelt på gjordet her, hehe.
Skal se om jeg finner slike "plugger" i sort som kan skjule disse hullene når jeg fjerner chrom'en. Var ikke så lett å finne slike som jeg trodde. De på biltema passer ikke.
Selve huller er 12mm tykt men nedsenkingen rundt har en diameter på 3cm. så jeg må ha noe som passer inn der som aller helst har ett sort hode med 3cm. diameter.
Setter pris på om noen her kunne kommet med noen innspill og linker til noe som kanskje kunne passe. Husk at jeg ikke har tenkt til å gjøre denne endringen permanent, så og sparkle/lime etc. blir ikke aktuelt.

- norse900
- Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Du kan kanskje bruke en vognskrue til å dekke hullene? Lakke/male den sort, eller sette i en rusfri (blank) skrue?
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
- Bjerknez
- Kontakt:
kikket litt på vognskruer på Biltema og dem hadde kanskje noen som kunne passe, men dem hadde kun blanke skruer og jeg vil nok ha sort. Kan jo lakke dem sorte, men føler dte blir litt nødløsning. Hvis jeg finner mer elegante metoder så velger jeg heller det.
Men takk for bidraget!
Men takk for bidraget!

- Bjerknez
- Kontakt:
Da har jeg fått fjernet chrom'en også. Ble en jallaløsning foreløpig vedrørende å tette hullene ved å bruke møbelknotter. Skal se om jeg finner noen sorte blanke som gjør det litt mer diskre...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Hva med å ta av baksete også å sette på et mindre skilt ?
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Det ble bedre ja. Neste gang du tar med madammen på tur skal du se at det blir mye kroppskontakt av det. Ho kommer nok til å ta et grepa tak rundt deg og holde seg veldig nære 

Mye pynt å velge i... det er kanskje ikke 950 du har, men det finnes sikkert tilsvarende til din

"Do the right thing"
- Bjerknez
- Kontakt:
Da blir det litt for omfattende og få det på igjen, og dessuten så blir det enda flere synlige hull og skjule. Tviler på at det blir pent :)Kawagutten skrev:Hva med å ta av baksete også å sette på et mindre skilt ?
Kjø
Ærringa blir nok ikke med uten ryggstøtten kjellv

- Bjerknez
- Kontakt:
Har 1300'en jeg.Relax skrev:
Mye pynt å velge i... det er kanskje ikke 950 du har, men det finnes sikkert tilsvarende til din
Men blir muligens sykkelbytte til neste år så da bruker jeg ikke flere tusen kroner på pynt

- 929rr
- Motorsykkelen din: CBR 929rr-00, cbr1000rr, 08 og 09
se der ja, nå begynner det og ligne no
Syns den ser mye ryddigere og linjelekker ut nå.

-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Må bare si meg enig i det!929rr skrev:se der ja, nå begynner det og ligne no![]()

Eventuelt kanskje sette på slike: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-XVS1300- ... a9&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
- EBF
- Motorsykkelen din: Venter på Ducati Scrambler..
I og med at du har tatt på møbelknotter, kunne du ikke brukt slike som Cutless har på tanken? Mulig det hadde sett greit ut, estetisk? Blir de kanskje for små?
http://s50.photobucket.com/user/andreas ... a.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s50.photobucket.com/user/andreas ... a.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;