Flere som kunne tenke seg en tur? Er meldt knallflott vær... Og det hadde vært kjekt å prøve å samle sammen noen som liker å kjøre, og som også liker litt sosialt på kvelden.

Du snur vel i Seljord,så blir det en grei dagstur på deg og kanskje få samlet noen herfra for en liten prat før du må hjem igjen ?norse900 skrev:Jeg skulle VELDIG gjerne ha vært med på tur, men kona har nettopp kommet hjem fra sykehuset og trenger en god del assistanse...
Hadde likevel vært kjekt å vært med på deler av turen, så får jeg heller snu og dra hjem igjen på lørda'n...
Synd at vi ikke har "fått ut fingeren" her i området når det gjelder å dra på turer sammen, men må innrømme at jeg har endel aktiviteter som krever sitt i helgene, så det er ikke for mange ledige av dem. Blir mest "kveldsturer" her i gården. (Bor på Hundvåg (Stavanger)).
57 mil og 8t44min :-)norse900 skrev:Herlig, men er ikke helt sikker på om jeg fikser 80 mil på en lørdag... Hadde vært fristende, må innrømme det
Google maps er ikke helt med bestandig men jeg får opp 285km en vei,rekker jo tilbake før sola går ned danorse900 skrev:På google Maps fikk jeg opp 385 km en vei til Seljord..?