Hehe godt sagtsankyo skrev:Ingen krise. Vi lapper den sammen igjen.

Hehe godt sagtsankyo skrev:Ingen krise. Vi lapper den sammen igjen.
Hehe, ingen grunn til å be om unnskyldning her. Jeg skjønte bare ikke en dritt av hva du mente med "quilting"Sorry, bare et forsøk på en spøk...
Siden du sa du var opptatt på lørdag, tenkte jeg kanskje du skulle på Quiltefestivalen på Gardermoen, som Evike omtalte.![]()
![]()
Hehe,! ALDRI er et sterkt ord! Jeg skulle aldri ha stasjonsvogn, aldri drikke rødvin, aldri gifte meg, osv.... Gjett hva som har skjedd!Bjerknez skrev:Hehe, ingen grunn til å be om unnskyldning her. Jeg skjønte bare ikke en dritt av hva du mente med "quilting"Sorry, bare et forsøk på en spøk...
Siden du sa du var opptatt på lørdag, tenkte jeg kanskje du skulle på Quiltefestivalen på Gardermoen, som Evike omtalte.![]()
![]()
![]()
Men ser jo nå at Evike skriver at det er en slags lappefestival og at spøken kanskje dreide seg om at jeg skulle dit på lørdag![]()
Men for ordens skyld så kan jeg avkrefte det her og nå! Jeg kommer ALDRI til å vise meg på en slik festival.
Å ta fra hverandre en gammel hekleduk for så å bruke garnet til å hekle noe annet etc. er noe jeg med sikkerhet kan si aldri kommer til å være en fritidssyssel for min del.45316 skrev:Hehe,! ALDRI er et sterkt ord! Jeg skulle aldri ha stasjonsvogn, aldri drikke rødvin, aldri gifte meg, osv.... Gjett hva som har skjedd!Bjerknez skrev:Hehe, ingen grunn til å be om unnskyldning her. Jeg skjønte bare ikke en dritt av hva du mente med "quilting"Sorry, bare et forsøk på en spøk...
![]()
![]()
Men ser jo nå at Evike skriver at det er en slags lappefestival og at spøken kanskje dreide seg om at jeg skulle dit på lørdag![]()
Men for ordens skyld så kan jeg avkrefte det her og nå! Jeg kommer ALDRI til å vise meg på en slik festival.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kanskje Quilting falt i smak for gutta alikevelsankyo skrev:Og jeg som trodde vi hadde lappet sammen dagstur tråden...
Kawagutten skrev:Kanskje Quilting falt i smak for gutta alikevelsankyo skrev:Og jeg som trodde vi hadde lappet sammen dagstur tråden...
Ja tenkte se om det var noen gode tilbud på mcutstyr og kanskje en støtdemper hvis han som selger Wilbersdempere skulle være der.Regner med å måtte ha en halvtime på ryggen før returen for helsa er ikke helt go.sankyo skrev:Noe spesielt du skal gjøre der?