Hakhaps blogg
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Re: Hakhaps blogg - s.20, Blinker knapp ødelagt
Kawagutten,det er knuppen på Kransekaka det !!! 

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Re: Hakhaps blogg - s.20, Prøvde en VFR800
Kawagutten skrev:Hvis du skal ut å kjøre denne veien kan jeg se om jeg finner noe som kan passe.hakhap skrev:Typisk i går gikk knappen til blinker i stykke på min Shadow, lurer på om jeg kan finne bare den knappen eller om jeg må bytte hele den kontrollen på styret.
Blir nok ikke tur i dag har slitet med å få byttet kjede og hjullagre bak på Joanna sin CB500, det var ikke bare bare :-)å
- hakhap
På tur til Charlottenberg med Joanna på egen bike

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- tor2502
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Re: Hakhaps blogg - s.20, Prøvde en VFR800
Nettopp skiftet selv idag, kjøpte bare knappen og lodda på ledningene til den gamle og krympestrømpe som finish.hakhap skrev:Typisk i går gikk knappen til blinker i stykke på min Shadow, lurer på om jeg kan finne bare den knappen eller om jeg må bytte hele den kontrollen på styret.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Satt der alene som biker, jeg...
Men så brummet det borti gata og der kom Joanna og hakhap på hver sin sykkel :-) . Joanna så helt klart ut til å like seg svært godt på CB'en sin.
Veldig trivelig selskap etter et smakelig pizzamåltid hos pizza-gutta ved jernbanestasjonen iCharlottenberg
.
Hadde lagt opp tur med matpakke og kafe på termos, men i all iveren etter å komme avgårde i finværet greide jeg selvfølgelig å legg igjen veska med picknick pakka og fotoapparat og det hele.
Men en fin tur ble det!
Også er det alltid trivelig å treffe hyggelig forum-folk
.
Men så brummet det borti gata og der kom Joanna og hakhap på hver sin sykkel :-) . Joanna så helt klart ut til å like seg svært godt på CB'en sin.
Veldig trivelig selskap etter et smakelig pizzamåltid hos pizza-gutta ved jernbanestasjonen iCharlottenberg

Hadde lagt opp tur med matpakke og kafe på termos, men i all iveren etter å komme avgårde i finværet greide jeg selvfølgelig å legg igjen veska med picknick pakka og fotoapparat og det hele.
Men en fin tur ble det!
Også er det alltid trivelig å treffe hyggelig forum-folk

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Hakhaps blogg - s.19, På tur til Hell
Mitt PR3 er utslitt nå. Men har faktisk 17 000km på det, så da er det vel greit.Snikendeugle skrev:Mmmhmm, jeg er på Metzeler Z8 nå. Føles veldig bra så langt nå som jeg fant sweetspot på dekktrykk. Det gjenstår å se hvor lenge det varer :)Olav K skrev:Snikendeugle skrev:Du er heldig som har dekk som varer over 10000 skal jeg si deg! :)
WORD!!! :-)å
Jeg fikk 7200km på mitt forrige bakdekk, og 4800 på det før det igjen.... Tror... jeg blir å prøve Pilot Road 4 neste gang, selv om jeg opplever Pilot Power 3 som et svært godt dekk.
Men det er vel en del av "pakken" det, Snikende Ugle.... med Street fighters trenger man egen dekk-konto
Leser flere steder at PR3/4 holder lenger, men føles veldig dårlig langt ute i levetiden sin, sammenlignet med Z8 som sies å ha en mye bedre feeling selvom det ruller på siste kilometre.
Jeg tipper mitt neste eksperiment skal bli Z8 bak og M5/7RR i front!
Skal ikke kuppe tråden til Hakahap mer nå
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- hakhap
Re: Hakhaps blogg - s.19, På tur til Hell
Må si meg enig i detJohnnyTh skrev:Mitt PR3 er utslitt nå. Men har faktisk 17 000km på det, så da er det vel greit.Snikendeugle skrev:Mmmhmm, jeg er på Metzeler Z8 nå. Føles veldig bra så langt nå som jeg fant sweetspot på dekktrykk. Det gjenstår å se hvor lenge det varer :)Olav K skrev:Snikendeugle skrev:Du er heldig som har dekk som varer over 10000 skal jeg si deg! :)
WORD!!! :-)å
Jeg fikk 7200km på mitt forrige bakdekk, og 4800 på det før det igjen.... Tror... jeg blir å prøve Pilot Road 4 neste gang, selv om jeg opplever Pilot Power 3 som et svært godt dekk.
Men det er vel en del av "pakken" det, Snikende Ugle.... med Street fighters trenger man egen dekk-konto
Leser flere steder at PR3/4 holder lenger, men føles veldig dårlig langt ute i levetiden sin, sammenlignet med Z8 som sies å ha en mye bedre feeling selvom det ruller på siste kilometre.
Jeg tipper mitt neste eksperiment skal bli Z8 bak og M5/7RR i front!
Skal ikke kuppe tråden til Hakahap mer nå

-
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 05' , Tempo standard
Møtte dere på lierfoss og kjørte forbi dere ved varemessa i lillestrøm senere.
Bjørn
Bjørn
- hakhap
Noterte dette når jeg kom hjem idag. På tide med ny dekk etter 16000km denne sesongen 

- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Nytt dekk ?
Du har jo begge sidene igjen, 2/3 av dekket.
Du har jo begge sidene igjen, 2/3 av dekket.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- hakhap
På Høstturen var jeg nærme å bli en del av fronten på en Volvo på vei over fra Eggedal til Bromma.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=9TKNNkXtDNc[/video]
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Slikt får man hår på brystet av hakhap!hakhap skrev:På Høstturen var jeg nærme å bli en del av fronten på en Volvo på vei over fra Eggedal til Bromma.
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Re: Hakhaps blogg - Close call på Høstturen s.21
Er ikke så farlig dette for "jeg ruller" er en av verdens beste biler å kollidere med 

X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- hakhap
Re: Hakhaps blogg - Close call på Høstturen s.21
Ja det sies ju det. Er lit usikker om det gjelder i 170 kmt mot fronten? men mye bedre en noen gammel ford tenker jegKawagutten skrev:Er ikke så farlig dette for "jeg ruller" er en av verdens beste biler å kollidere med