Ooops... Det slo meg at vi kanskje "kuppa" tråden til Amons82. Sorry
(Skulle nok flytta diskusjonen over på "dagstur til Seljord", men når det er sagt, -tur til Seljord måtte jo være midt i blinken. Treffer mange andre folk fra forumet her, og overnatting finner man uansett når teltet er med ("i nøden sover Fanden i telt")

:
EDIT:
Tur til Seljord. Avreise 09:30 fra Esso (Vågen, Sandnes)
Satser på å kjøre en tur t/r Seljord. Hvis jeg ikke kan være borte for lenge, så kommer jeg uansett til å kjøre tur!!! Siden Amons82 nevner at de skal dra fra Sandnes, så satser jeg på være på Esso'en nær Vågen (Sandnes) fra ca. kl. 09:00. Kjører derfra 09:30 (alene, eller sammen med andre), så når jeg kanskje Seljord før dagsturistene fra Øst har tømt siste kaffekopp). Har uansett tenkt å dra på TUR, ikke Rally, så hvis noen blir med så tar vi hvilepausene som det kommer. Det skal jo være kjekt og sosialt også
Kjører ruta som "Kawagutten" har vist ovenfor. Opp Hunnedalen, så Suleskard-Brokke og videre gjennom Dalen. Kan bli en kjempetur! Passe dagstur på ca 30 mil og masse tid utover ettermiddag/kveld for dem som skal overnatte også.
(Hvis jeg må snu grunnet "forkortet permisjon", så vender jeg nesa hjemover etter x antall timer.)
For dem som eventuelt skal hjem søndag, så vil jeg foreslå tur opp Setesdalen, ned til Haukeligrend, så Røldal-Sauda, videre til Vikedal, Aksdal, Arsvågen og så "hjem" (Sandnes).
Seljord-Sandnes.JPG
https://www.google.no/maps/dir/Nordbygd ... !3e0?hl=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.