SuperMorten skrev:Tror det står noe om unntak med liten skrift..

Aporopå det, og liten skrift, så oppdaget jeg nylig at min forsikringspolise i tillegg til aldersbegrensning faktisk også har en linje som sier:
"Motorvognen tillates kun kjørt av forsikringstager"
Kan ikke si jeg husker å ha sagt det under tegning av forsikringen, men det knuser jo alle drømmene Busa T helt sikkert har hatt hos meg også.
(Litt synd likevel, for jeg vil gjerne prøve tiger'n
)
Solo-rider skrev:
Noen her som har noen erfaring med if ?
Personlig og privat er erfaringen begrenset til å betale premie via autogiro. Men jeg jobber med bilskade, opp mot alle norske forsikringsselskaper. De har noen forskjellige "nykker" alle sammen, men i den grad det går an å generalisere så syns jeg IF er det minst irriterende selskapet å ha med og gjøre gjennom oppgjørsprosessen. I min jobb er jeg jo litt mellom barken og veden, men er først og fremst på bileiers "side", det er min kunde som skal bli fornøyd og vi sitter med garanti-ansvaret etterpå. Selskapet skal helst bare betale for gildet.
Men alle selskaper har både fornøyde og missfornøyde kunder, så selv om jeg ser utfallet av mange skade-saker og dermed har en mening om det, så betyr det ingenting for dem som har blitt dårlig behandlet. Men i dag har det blitt enkelt å bytte, og fordelene med å være trofast er vel nærmest ikke eksisterende lenger.