Kjenner kjøresuget kom tilbake, tungt og brutalt. Har ikke kjørt de veiene der før, men nå er de inne på lista. Ser iallefall utrolig flott ut i høstsol og fine farger

Tror nok jeg må ha meg en tur på tirsdag.....

Du kunne jo vist'n er litt svingete veistubb, så kunne det hende at motorbrølet ble etter.RuneMC skrev: Havnet bak en Boss Hoss et lite stykke, og snakk om å føle seg utklasset i kategorien motorlyd ! Ved siden av den høylytte brummingen så ble min egen for en liten kattepus som sa purr, purrrrrr![]()
Du traff kanskje meg, avsluttet sesongen med en "full Hurum-runde" motsatt vei av den du har avbildet sykkelen din. Hadde mellom 10 og 14,5 grader og en flott dag, selv om det ikke hadde tørket helt i alle svingene. Møtte en del sykler jeg også.RuneMC skrev:
Tror forresten jeg så en 4-5 MC'er på runden, så tydelig at det er flere som ikke har parkert for godt.
Spørs, tok ikke lange turen, nok til en bensinfylling og deretter T/R Klokkarstua, pluss en gang ekstra på det mest svingete partiet ved Hyggen, det er spesielt en sving hvor jeg kan ta kontrollert fotpinneskrap nåPCP skrev:Du traff kanskje meg, avsluttet sesongen med en "full Hurum-runde" motsatt vei av den du har avbildet sykkelen din. Hadde mellom 10 og 14,5 grader og en flott dag, selv om det ikke hadde tørket helt i alle svingene. Møtte en del sykler jeg også.RuneMC skrev: Tror forresten jeg så en 4-5 MC'er på runden, så tydelig at det er flere som ikke har parkert for godt.
Aporopå svinger og din lokal-lekegrind, så var det rystende å se ødeleggelsen, raseringen, av et av de aller beste svingpartiene på Hurum-runden. På vei opp mot høyeste punkt mellom avkjøringen til Holmsbu og Tofte ser det ut til at vil bli helt rett vei til neste år. Det er jo dårlig gjort!!!![]()