Denne vinterdvalen kommer til å bli lang og fæl.
Har nesten kjørt sykkel hver dag denne sesongen, og tanken på å sette meg inn i den trege bilen fremover er
](./images/smilies/grrr.gif)
Noen andre som begynner å få noia?

Slå på lyset, da.thewiz skrev:Ja, kan nok kjøre litt til, men her på østlandet begynner det allerede å bli mørkt i halv åtte tiden. Klare vintertegn, huff.
Hjelper ikke akkurat at sykkelen min er syk heller, får ikke kjørt før jeg skrur litt ! :-)å
Man lærer så lenge man har lever!!!thewiz skrev:Jaja, skal ha sykkelen lett tilgjengelig i år, så kan tukle og pirke på den i de lange vintermåneder.
Du har ikke noe å klage over. Jeg tryna den 7. juni og har ikke kjørt siden. 2 uker på sykehus,3 uker på opptrening og en måned hos fysioterapeut. Har jobbet halvt i 3 uker nå og skal jobbe fullt over helga. Sykkelen var klar i forrige uke, men jeg mangler fortsatt ei ryggskinne. Så derfor står begge syklene i garasjen.thewiz skrev:Å nei! Snart kommer den forbaska vinteren og syklene må stues vekk !
Denne vinterdvalen kommer til å bli lang og fæl.
Har nesten kjørt sykkel hver dag denne sesongen, og tanken på å sette meg inn i den trege bilen fremover er![]()
Noen andre som begynner å få noia?
Orion skrev:Hvordan er mulighetene for å leie sykkel i utlandet på vinteren? Har en kollega som dro til Kroatia nylig og leide sykkel der. Ellers er jo Thailand ett kjent reisemål for å kjøre sykkel. Dog med en helt annen kjørekultur enn i Norge. Hvilke andre land kan det være aktuelt å leie sykkel? Går ut fra ei langhelg hjelper på for de som ikke har anledning å være vekke lenger. Noen med erfaringer?
Sent from my iPod touch using Tapatalk