Clutchen på gs`en begynner å bli slitt nå.
Tok nok gå med skogs/utenfor vei kjøring i helga, med mye sluring (har drevet den slik at autobahn kjøring skal bli bedre).
Har kommet over noe som heter Rekluse.
http://www.rekluse.com/
[video]https://www.youtube.com/watch?v=OAneW05XxrU[/video]
Noen her på forumet som har kjennskap / erfaring med det?
Ser for meg at jeg da kan beholde den drevinga jeg har og fortsatt kunne kjøre litt i vanskelig terreng. Hvis ikke bør jeg nok gå for orginal eller enda litt lavere dreving.
Bytte clutch - gå for rekluse?
- Epylypzon
- Innlegg: 1227
- Registrert: 22 mar 2012, 06:46
- Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
- Bosted: Stange
- Kontakt:
Bytte clutch - gå for rekluse?
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125
Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km
http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125
Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km
http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp