Mishandling av egen kropp ?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Re: Sv: Mishandling av egen kropp ?

Legg inn av LordShaft »

tullestein skrev:Driver en del med styrketrening. Mer treningsnarkoman enn noe annet. 4 ganger uka for min del og er flott å bruke tida på. Spesielt viktig å trene rygg for å forebygge synes jeg. Vurderer nå å starte med kampsport. Noen som har erfaring med kickboxing, MMA eller lignende? :punch :mrb
Selv har jeg holdt på i 8 år med kickboksing, mest for at det var eneste klubben vi hadde som drev med organisert kampsport på tiden. Har også drevet litt på med mma, men du må nesten tenke litt på hva du liker og hvorfor du vil trene det. Mma er jo en blanding av masse forskjellig og i mine øyner det kjekkeste. Hvertfall om du bare skal gjøre det for treningen sin del og ikke har planer om å konkurrere noe.

Sony Z2

Brukeravatar
Kawagutten
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R

Re: Sv: Mishandling av egen kropp ?

Legg inn av Kawagutten »

LordShaft skrev:
tullestein skrev:Driver en del med styrketrening. Mer treningsnarkoman enn noe annet. 4 ganger uka for min del og er flott å bruke tida på. Spesielt viktig å trene rygg for å forebygge synes jeg. Vurderer nå å starte med kampsport. Noen som har erfaring med kickboxing, MMA eller lignende? :punch :mrb
Selv har jeg holdt på i 8 år med kickboksing, mest for at det var eneste klubben vi hadde som drev med organisert kampsport på tiden. Har også drevet litt på med mma, men du må nesten tenke litt på hva du liker og hvorfor du vil trene det. Mma er jo en blanding av masse forskjellig og i mine øyner det kjekkeste. Hvertfall om du bare skal gjøre det for treningen sin del og ikke har planer om å konkurrere noe.

Sony Z2
Her er vi faktisk veldig enige LordShaft :thumleft
Ser det sånn at hadde jeg fremdeles hatt helsa i orden så ville dette vært det ultimate.Veldig interesant og lærerikt for de interesserte som har vært aktive i mange år :-)
Etter min mening er Ju-jitsu best å starte med.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Mishandling av egen kropp ?

Legg inn av Intruder »

Gjentar,til det kjedsommelige for dere,at gåturer annenhver dag ca er midt i blinken for meg..
Å drive på treningssenter er nok vel og bra,men jeg skyr trimmemaskiner som pesten og da ville et slikt opplegg vært forgjeves...
Men heldigvis er jeg drittlei TV-sport så da har jeg fem timer ekstra daglig :yeyeye
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Kawagutten
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R

Re: Mishandling av egen kropp ?

Legg inn av Kawagutten »

Intruder skrev:Gjentar,til det kjedsommelige for dere,at gåturer annenhver dag ca er midt i blinken for meg..
Å drive på treningssenter er nok vel og bra,men jeg skyr trimmemaskiner som pesten og da ville et slikt opplegg vært forgjeves...
Men heldigvis er jeg drittlei TV-sport så da har jeg fem timer ekstra daglig :yeyeye
Stå på,du har igjen for det senere :thumleft
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Svar