Bjerknez skrev:Blir ikke rare turen som sagt, men den lille turen det blir håper jeg blir bra ja :)Tommas skrev:God tur da
Egentlig er det ønskelig med ca 1 time prøvekjøring for å føle på om den passer til lit kjøring, men kos deg
Bjerknez skrev:Blir ikke rare turen som sagt, men den lille turen det blir håper jeg blir bra ja :)Tommas skrev:God tur da
Joda, er klar over det, men jeg tror jeg får et bra intrykk på 10 minutter også. Man føler jo fort om dette er noe man kan overleve på over tid tror jeg.hakhap skrev:Bjerknez skrev:Blir ikke rare turen som sagt, men den lille turen det blir håper jeg blir bra ja :)Tommas skrev:God tur da
Egentlig er det ønskelig med ca 1 time prøvekjøring for å føle på om den passer til lit kjøring, men kos deg
Ser den, men min er jo ikek "usett" da. Skal jo prøvekjøre den i dagTommas skrev:Jeg kjøpte motorsykkel usett en gang, fikk den på trailer over fjellet fra Bergen.
Ikke helt ubetinget suksess, men artig å prøve
Takk for det. Vi får se hvordan det går :)Cutless skrev:Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det gikk.
Om en sykkel passer for en tar gjerne litt tid, etter min erfaring. At den IKKE passer derimot skjønner man veldig fort. Moro er det uansett.Bjerknez skrev:Joda, er klar over det, men jeg tror jeg får et bra intrykk på 10 minutter også. Man føler jo fort om dette er noe man kan overleve på over tid tror jeg.hakhap skrev:Bjerknez skrev:Blir ikke rare turen som sagt, men den lille turen det blir håper jeg blir bra ja :)Tommas skrev:God tur da
Uansett så tror jeg at jeg er klar for noe nytt nå. Så får jeg heller evt. angre senere og lære av mitt feilvalg. :)
Om en sykkel passer for en tar gjerne litt tid, etter min erfaring. At den IKKE passer derimot skjønner man veldig fort. Moro er det uansett.Bjerknez skrev:Joda, er klar over det, men jeg tror jeg får et bra intrykk på 10 minutter også. Man føler jo fort om dette er noe man kan overleve på over tid tror jeg.hakhap skrev:Bjerknez skrev:Blir ikke rare turen som sagt, men den lille turen det blir håper jeg blir bra ja :)Tommas skrev:God tur da
Uansett så tror jeg at jeg er klar for noe nytt nå. Så får jeg heller evt. angre senere og lære av mitt feilvalg. :)
Jeg er klar over at jeg har en veldig god sykkel, men problemet er at jeg bruker den til og fra jobb hver eneste dag i tett trafikk og da går den fraq og være en behagelig turvenn til å bli en tung vriompeis.Zadnez skrev:Enten er det forelskelse ved første blikk ellers så bør du styre unna til forelskelsen kommer. Du har jo tross alt en god sykkel.
ser den... det jeg mente er at du ikke trenger å forhaste deg dersom du er usikker i dag... det er fortsatt mange sykler du ikke har prøvdBjerknez skrev:Jeg er klar over at jeg har en veldig god sykkel, men problemet er at jeg bruker den til og fra jobb hver eneste dag i tett trafikk og da går den fraq og være en behagelig turvenn til å bli en tung vriompeis.Zadnez skrev:Enten er det forelskelse ved første blikk ellers så bør du styre unna til forelskelsen kommer. Du har jo tross alt en god sykkel.
Derfor vil jeg ha en litt "både og" sykkel. Joda, noen kameler må jeg svelge ved å velge den bort, men det finens også positive sider. Uansett så er det jo ikke værre enn at jeg i verste fall blir en erfaring rikere og må bytte tilbake igjen til en cruiser. Tiden for vise
Hadde jeg prøvd en Speed Triple R, hadde jeg vilt hatt denne, hadde jeg kjørt din ville jeg sikkert hatt denne, og hadde noen gitt meg mulighet til å kjøre en Ducati Diavel så hadde jeg nok blitt forelsket i denne også.Zadnez skrev:ser den... det jeg mente er at du ikke trenger å forhaste deg dersom du er usikker i dag... det er fortsatt mange sykler du ikke har prøvdBjerknez skrev:Jeg er klar over at jeg har en veldig god sykkel, men problemet er at jeg bruker den til og fra jobb hver eneste dag i tett trafikk og da går den fraq og være en behagelig turvenn til å bli en tung vriompeis.Zadnez skrev:Enten er det forelskelse ved første blikk ellers så bør du styre unna til forelskelsen kommer. Du har jo tross alt en god sykkel.
Derfor vil jeg ha en litt "både og" sykkel. Joda, noen kameler må jeg svelge ved å velge den bort, men det finens også positive sider. Uansett så er det jo ikke værre enn at jeg i verste fall blir en erfaring rikere og må bytte tilbake igjen til en cruiser. Tiden for vise