Barbarozza skrev:Hva er fordelen med rykkutjevnerne i poly framfor vanlig gummi ? Bortsett fra holdbarheten kanskje...
Utover det må rykkutjevnere være noe av det mest forsømte folk glemmer å bytte..
Og der fant jeg svaret hos Brock performance :) men økt effekt som det nevnes er vel å ta litt i hehe

Har kjent litt på at det har vært litt "slakk" på rykkutgjevnerne som er baki der nå uten at jeg har åpnet og kikket.
Jeg tenker vel primært holdbarheten er det som er forskjellen. Blir vel kanskje litt hardere og mer kontant, men det kan jeg egentlig ikke uttale meg om ennå.
Er jo mye som gir "fantomhester" - fulgte jo også med noen klistermerker merket med "racing" som sikkert også kan bidra der. Liker best at jeg kommer til å få bedre reaksjonstid
"These special racing cush drive dampers provide improved performance, better reaction time at the drag strip, and 4 times the durability of the stock OEM rubber. This rubber compound will hold its shape over time and resist the abuse of modern day motorcycles.
Whether you are drag racing, cruising the street or use your bike as a daily driver, you will benefit from these cush drive dampers.
Made in the USA!"