Jeg besto oppkjøring igår, og ettersom jeg er ung mann, er fulleffekt ikke noe for meg enda. Men A2 sykkel får jeg kjøre.
Sålangt har jeg bare blitt forelsket i Ninja 300 i svart. Eneste sykkelen som jeg virkelig liker utseendemessig.
Så da var spørsmålet om det jeg bør vente til neste sesong eller kjøpe allerede i år?
Har sett på denne:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Har snakket med eieren og klart å prute ned prisen til 65 000,-. Den har per idag kjørt 2000 km, men den har ikke vært på service en eneste gang, og det bekymrer meg litt. Jeg har en følelse at det er lurt å vente til vinteren, og da reduseres også prisene på mc betydelig har jeg fått hørt, men jeg trenger noen som kan overbevise meg.
Er dette et grei kjøp? eller bør jeg vente?
Bare så det er sagt bor jeg i Oslo, så fraktkostnader og omreg. kommer itillegg.
edit:
Jeg valgte å vente med å kjøpe sykkelen da sesongen er almost over. Men jeg gir ikke opp denne tråden, og håper på masse hjelp til jeg finner den perfekte A2 sykkelen til våren. Blir sannsynligvis et kjøp på vinteren, så finner du noen gode brukt-sykler, er det bare å poste i vei :)