Ugla sier så mye rart atte!Olav K skrev:Hehe, det hadde ikke vært noe problem, men tipper du har mer igjen for en tur til vakre Rosendal og omegn, med nye sykkelen og tail tidy'en i bagasjen.Bjerknez skrev:TakkOlav K skrev:![]()
Det er ikke noen stor jobb, få med deg en kamerat med noen tommeltotter mindre, så er det gjort på under en time. og en 1000lapp er spart :)Bjerknez skrev:Var en lite hyggelig opplevelse dette ja. Er noe annet når du kommer oppi slike situasjoner selv.
Men... Over til noe litt mer positivt....
Er det noen her som vet om det er mye jobb og få montert en kortere skiltplate på Street triple R? Jeg vil ikke ha den lange dingsen som stikker ned bak men vil heller at skiltet henger rett under baklyset.
Kan dette gjøres selv for en med mildt sagt ti tommeltotter, eller bør jeg gi dem beskjed om at dette bør gjøres på verksted før levering?
PS! Det må være lovlig.![]()
Lyst til å bli kammeraten min og komme en tur på besøk?![]()
![]()
ELLER.... så finnes det fullt opp av kjekke karer med verktøy og passende antall tommeltotter innen betydelig kortere radius enn meg.
For som Ugla sier her, det er bare å følge bruksanvisningen....

Nå vet jeg ikke helt hvor rosendal er (er vist flere steder i Norge som heter det) men så lenge jeg slipper kalde fjellpass med snø samt kjøre nord for Trondheim så kan du banne på at jeg tar meg en tur til deg, slik at du får hjulpet meg med dette. Får ta det som en sosial greie og dessuten så er det vel sunt at du får snakket litt med likesinnede

Sykkelen skal jo kjøres inn 1000km. og det blir jo en kjapp skuring hvis du bor langt unna.
Når jeg får sykkelen vet jeg ikke, men ble lovet den i løpet av oktober. Jeg går og håper på en telefon hver dag fra nå