Vi skal annonsere på radioen. Denne reklamen skal være sånn som alt annet vi gjør: VELDIG BRA!
Jeg vet at det finnes mange geniale "radioreklamesnutter" på nettet, og vi har ingen problemert med at noen "låner" ideen derfra. Men vi vil ikke ha kopier av norske reklamer.
Noen nøyer seg med en slik reklame:
(prøv å forestille deg en litt sånn dyp, trendy stemme) "- Cruiser Norge, alt i MC-utstyr for ham og henne. Du finner oss i... osv osv"
Nei nei nei!
Vi skal ha en genial liten snutt som får de fleste til å le eller trekke på smilebåndet. Den skal være maks 30 sekunder lang, og kan gjerne inneholde illustrerende lyder, bare den er bra!
Denne bruker vi i utgangspunktet lokalt, men hvis den er bra nok må den selvsagt kanskje også overføres til en TV-reklame (hvis det er mulig), og kanskje enda til sendes i hele Norge!
Å, premien ja

Vi starter i utgangspunktet med to par hansker til vinneren (som vi helt udemokratisk kårer her hos oss).
Men det kan jeg si dere, hvis noen finner en reklame som er veldig genial, så kommer jeg til å finne frem mye mer fra sekken min!!!
Send meg en mail: ronny@cruiser.no eller post et svar her!
Jeg trenger forslaget ditt innen fredag 11. februar, så det er bare å sette i gang og lete på nettet og/eller være kreativ!