Cutless skrev:Velkommen i klubben - er ikke alltid det hjelper med bråkete eksos, ref svar på min nesten ulykke tråd :)
Beundringsverdig at du turte å konfrontere han - takk for at du har gjort veien bittelitt tryggere for oss motorsyklister!
Glemte å svare på denne, så jeg tar det nå, hehe.
Det hjelper nok med bråkete eksos generelt sett, men man hører ikke denne så godt forfra når jeg ikke har noe gasspådrag. Når jeg først dro på så hørte han meg og da bremset han (selv om det var i seineste laget). Spørsmålet er hvordan det hadde gått hvis jeg IKKE hadde bråkete eksos... grøss og gru...
Dette er en erfaring som er viktig å ta med seg over på en ny sykkel som ikke bråker på langt nær så mye. :-)å
Jeg er egentlig en meget tolmodig mann som svært sjelden tyr til nevene. Men når noen direkte "truer" deg i trafikken og toutcher borti deg TO ganger med full viten, så forsvinner alt av hemninger hos meg vertfall. Der og da så hadde jeg ikke engang nølt med å gitt han tidenes svingslag og full av adrenalin og sint som jeg var kunne jeg også funnet på og sparket han mens han lå nede. Det strider mot all fornuft, men såpass vred var jeg faktisk. Han satt bak sykkelen min og nærmest gråt (hadde sjelvende stemme) og selv da syntes jeg ikke synd på fyren. I hodet mitt tenkte jeg liksom bare "nå sitter han på huk så nå er han et lett bytte".
Tror aldri jeg har vert så sint før og hadde han kjørt meg over ende og jeg hadde kunnet reist meg opp igjen så skal jeg love deg at fyren hadde fått tidenes lærepenge. merker nesten sinnet kommer tilbake når jeg skriver dette, men dette er min ærlige skildring av hendelsen. :-)å