
http://youtu.be/Xp-oedlk5_s" onclick="window.open(this.href);return false;
det står da vitterlig 2014 med ganske stooooore tall :-)åBjerknez skrev:Her har vi 2015 modellen i sort matt![]()
http://youtu.be/Xp-oedlk5_s" onclick="window.open(this.href);return false;
den så nesten ut som en årntli r-sykkelAJ skrev:Jeg synes den ser bra utOlav K skrev:.
Flott fargekombo. Ikke helt ulikt MCsiden.no...![]()
Ja, men hvis en 2015 modell er registrert i 2014 så er det en 2014 modell på papiret.Zadnez skrev:det står da vitterlig 2014 med ganske stooooore tall :-)åBjerknez skrev:Her har vi 2015 modellen i sort matt![]()
http://youtu.be/Xp-oedlk5_s" onclick="window.open(this.href);return false;
det vil alltid være en 2015 modell, men registrert i 2014... man kan da ikke gå tilbake i tidBjerknez skrev:Ja, men hvis en 2015 modell er registrert i 2014 så er det en 2014 modell på papiret.Zadnez skrev:det står da vitterlig 2014 med ganske stooooore tall :-)åBjerknez skrev:Her har vi 2015 modellen i sort matt![]()
http://youtu.be/Xp-oedlk5_s" onclick="window.open(this.href);return false;
For så vidt jeg vet så kommer kun 2015 modellen i sort matt utførelse
Jeg får en 2015 modell, men siden jeg velger å registrere den i år så er blir det en 2014 modell på pairet.
Poenget var at det var 2015 modellen som kommer med den matt sorte fargen. Når du skrev at det sto 2014 i videoen så forklarte jeg at det var en 2015 modellZadnez skrev:det vil alltid være en 2015 modell, men registrert i 2014... man kan da ikke gå tilbake i tidBjerknez skrev:Ja, men hvis en 2015 modell er registrert i 2014 så er det en 2014 modell på papiret.Zadnez skrev:det står da vitterlig 2014 med ganske stooooore tall :-)åBjerknez skrev:Her har vi 2015 modellen i sort matt![]()
http://youtu.be/Xp-oedlk5_s" onclick="window.open(this.href);return false;
For så vidt jeg vet så kommer kun 2015 modellen i sort matt utførelse
Jeg får en 2015 modell, men siden jeg velger å registrere den i år så er blir det en 2014 modell på pairet.
Det synes jeg også (overasskende!)Zadnez skrev:forøvrig må jeg si din matt svarte er den flotteste av bunchen, bare håper den ikke blir vanskelig å holde scratch fri?
Så denne artikkelenBjerknez skrev:Det synes jeg også (overasskende!)Zadnez skrev:forøvrig må jeg si din matt svarte er den flotteste av bunchen, bare håper den ikke blir vanskelig å holde scratch fri?![]()
Blir vel litt gi og ta med tanke på den matte utførelsen tror jeg. På den ene siden så synes kanskje ikke slitasjen etter gnissing mot tank etc. like godt da det er matt fra før, men på den annen side så vil nok muligens riper etc. bli vanskeligere å fjerne da jeg er usikker på om det er klarlakk etc. over som kan rubbes...
Noen som vet dette her?
Zadnez skrev:Så denne artikkelenBjerknez skrev:Det synes jeg også (overasskende!)Zadnez skrev:forøvrig må jeg si din matt svarte er den flotteste av bunchen, bare håper den ikke blir vanskelig å holde scratch fri?![]()
Blir vel litt gi og ta med tanke på den matte utførelsen tror jeg. På den ene siden så synes kanskje ikke slitasjen etter gnissing mot tank etc. like godt da det er matt fra før, men på den annen side så vil nok muligens riper etc. bli vanskeligere å fjerne da jeg er usikker på om det er klarlakk etc. over som kan rubbes...
Noen som vet dette her?
"Typically this is one of the first topics forum goers and media outlets want to cover, mostly because this is the #1 issue facing glossy bikes. Unbeknownst to them (because frankly they don’t do much research), matte bikes don’t get your typical swirl marks, holograms, hairline scratches, etc. You see, matte bikes diffuse light that reflects off of the “flat” surface, whereas glossy bikes reflect specularly (like a mirror). It’s that direct reflection that, when interrupted by a scratch, makes you notice a swirl mark or hologram. Putting two and two together, matte paint doesn’t show scratches because the surface is already diffusing light. Additionally, swirl marks are caused by machine buffers… and without having to use one, you just won’t get them. In many ways this alone makes matte paint easier to care for than glossy paint. No polishing means longer lasting factory finish, less repainting, and stronger UV protection throughout the life of the car. So while there’s a warning in regards to matte paint that says you shouldn’t polish (because it will smooth out the imperfections that make matte appear flat), you really don’t need to in the first place."
Takker!Toven skrev:Vil ha matt lakk på min neste sykkel ihvertfall, ser meg lei polere/waxe "hele" tia![]()
også dumme swirls som syntes på svart lakk
tenkt på tankgrips for å beskytte mot knær / gi grep? Satt på Techspec på min sykkel, veldig fornøyd
Jepp, dem er like... skal være. Er vist bare (så vidt jeg vet) fargekombinasjonen som er endret i forhold til tidligere utgaver. Vertfall så kal tanken være likToven skrev:Ser man det ja![]()
Men så på techspec nettsia at det var ST 2013-2014, de vil passe på din som er 2015 modell?
Slik det er nå så har jeg faktisk gradert til MINDRE motor Tommas!Tommas skrev:Få noen til å legge på matt folie, vips så kan du bare ta det av når det blir slitt. Med dekaler ser det helt originalt ut, og bevarer finish til du evt skal selge for å oppgradere til større motor :-)
Det er nå ikke BARE for å beskytte tanken da. Det er jo for å få skikkelig feste også :)KydeX skrev:Ææhh, det blir som å ha setetrekk i bilen eller plasttrekk på den nye sofaen. Når bilen går til skroting så har den skinnende nye seter som eieren aldri har sett. Hva er vitsen?