Dagen begynte som en drøm, selv om det var litt grått og vått på morran, sier Yr at det skal bli nydelig klarvær på formiddagen.
Jeg hadde noen ærend som kunne utføres med Speedy og min nye Kriega ryggsekk.
Så kl 08 var jeg på hjul innover fjorden, i rolig og pent tempo... som alltid. Var jo kjølig og vått må vite :)
Plenty vann i Fureberg-fossen idag:
Møter i Odda blir raskt unnagjort, så etter bensinfylling bærer det ut igjen til "utsida" der sola nå skinner...
"Thank you Yr"
svinger mot Jondal, har en synfaring uti "huttaheiti", men en liten fotoshoot kan man ta seg tid til:-)
AA12.jpg
Så bærer det raka vegen gjennom nye 10km med tunnell og en synfaring hos en tidligere kunde, som skal utvide huset sitt.
Flott utsikt var det iallefall.... om vi ser bort ifra strøm og telefonlinjene :-D

Så kom det telefon, jeg må inn til Odda og hente noe greier; så da er det inn igjen...før jeg returnerer ut igjen...
Kommer meg i arbeid og venter på at Jr skal komme og hjelpe... men han dukker jo f...n ikke opp... men så ringer tlf....
"trur du må henta meg"
.... og siden ett bilde sier mer enn 1000 ord.....
Så da gikk det noe tid med å orge henting av sykkelen hans, og få en RELATIVT molefonken pode i hus.
så nå kan vel Duke'n selges tenker jeg
I skumringen fikk vi besøk i hagen,
AA13.jpg
men humøret var ikke heeeelt topp akkurat.
Satser på en bedre dag i morgen :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.