Eg lurte litt på hvordan dere ser på 125cc som fjerner lyddemperen. Eg prøver å fjerne/modifisere den eg har på Honda Shadow :)
Og dette med Neon under sykkelen (evt, med motoren), er dette lov i Norge?

evt litt mer diskré:

Stemmer på en prikk...Jacobsen skrev:Spør du meg så er det ikke noe som er mer jalla. Tror faktisk det er lov å ha det på syklen, men ikke lov å bruke det mens man kjører. Kan det stemme? :-#
Eg satt meg ned å mekka litt på den lyddemperen, for meg ser det ut som at den er løs, men min sitt litt på grunn av rust og skit. Så når eg borret ut naglene og tok på rustløser, så kunne eg bevege litt på den. så har eg hørt om andre som har fjernet lyddemper på Honda Shadow.Crinos skrev: Angående demping.
Mange original anlegg (selv på 125cc) har fast montert innmat i pottene. Dvs, det er ikke mulig å fjerne dem.
Det du da må til med er et dugelig spett, som du hamrer løs inn i endestussen av eksosen og ca så langt frem før bøyen opp til sylindrene begynner.
Da har du åpnet opp for frisk utpustning...
Alt av lys må ha E , eller CE-Merking for å være godkjent brukt i Norge. Du kan nok bruke kaldkatode og blå LED, rundt motor, om du ikke har det på når du kjører.ShadowRider skrev:Hei!
Eg lurte litt på hvordan dere ser på 125cc som fjerner lyddemperen. Eg prøver å fjerne/modifisere den eg har på Honda Shadow :)
Og dette med Neon under sykkelen (evt, med motoren), er dette lov i Norge?
evt litt mer diskré: