17,5 minutter ble snutten på. Foruten musikken leveres denne med smaksgaranti!
[video]https://vimeo.com/104249403[/video]
Testet på min iPhone nå, med Tapatalk, og det fungerer utmerket. Du sitter ikke bak en brannmur eller filter som tar video?sankyo skrev:Får ikke sett filmen, men denne : Please check to make sure you’ve typed the URL correctly. You may also want to search for what you are looking for.
Bruker Tapatalk
Sitter på android via tapatalk og på mac'en, ingen problemer med å se filmen her hellerFlanker skrev:Testet på min iPhone nå, med Tapatalk, og det fungerer utmerket. Du sitter ikke bak en brannmur eller filter som tar video?sankyo skrev:Får ikke sett filmen, men denne : Please check to make sure you’ve typed the URL correctly. You may also want to search for what you are looking for.
Bruker Tapatalk
Har prøvd igjen. Men nei, funker ikke.Flanker skrev:Testet på min iPhone nå, med Tapatalk, og det fungerer utmerket. Du sitter ikke bak en brannmur eller filter som tar video?sankyo skrev:Får ikke sett filmen, men denne : Please check to make sure you’ve typed the URL correctly. You may also want to search for what you are looking for.
Bruker Tapatalk
Flanker skrev:Det er farlig å bli sittende på eBay... Særlig når det dukker opp en særdeles god deal på bekledning fra Klim! Gratis frakt og $50 i avslag på prisen for utstillingsmodeller endte med klikk på "kjøp" knappen![]()
Så da er det bare å vente på et sett med Klim Overland jakke og bukse fra junaiten. Kr. 4500,- kom det på totalt, og så skal "han staten" sikkert ha noen kroner i moms og nazigebyrer ved ankomst. Uansett synes jeg at jeg slapp billig unna (viktig å rettferdiggjøre kjøp av noe jeg egentlig ikke trenger) :-)å
Med unntak av monsterventilerte saker der nesten hele håndbaken er av mesh... Men: nye hansker ankommer i morgen, Halvarssons Supreme :-)LordShaft skrev:Med varmeholker er alle hansker egnet til høst og kalde dager :-P
Sony Z2
Gratulerer med ny fin dress! Hvis du husker det, og gidder, så kan du gjerne komme med en liten del 2, når svette-sessongen er tilbake. Regn-test er jo ellers vanligvis ikke vanskelig å få til her i landet, selv om sannsynligheten minker hvis man er kledd for det.Flanker skrev:
Foruten den brukne ryggskinna har jeg kun en ting å utsette på dressen. Det er underarmene og særlig håndleddene, som er unormalt trange. Og ikke har jeg spesielt tykke håndledd heller. Det er faktisk så trangt at jeg trenger nye hansker, da det er et rent helvette å få plass til den lange mansjetten på Halvarssons Roadstar hanskene under jakka. Testet med et par sommerhansker med kort mansjett, og det var mye bedre. Men disse hanskene er ikke egnet til høstbruk.
Var dressen verdt pengene? Forutsatt at den faktisk holder meg tørr i regnvær er svaret et rungende JA, og jeg vil anbefale den til alle som ikke har kort hals eller tykke håndledd! Dette er uten tvil den beste dressen jeg har hatt så langt :-)