SuperMorten skrev:Litt på siden, men hva er galt med Netcom? Jeg har hatt Netcom i 4-5 år, og har ingenting å klage på. Oppholder meg stort sett på det relativt sentrale østlandsområdet. Er riktignok noen få steder i indre Vestfold med litt mangelfull dekning, men ellers er det stabil 4G over hele linja. Prisen er sånn stort sett grei også. Ligger på ca 500 pr mnd, ubegrenset sms, samtale og data, inkl nedbetaling av telefon (akkurat nå iPhone 6)
Jeg har ingenting annet enn skryt å gi til Netcom.. Men.. Mitt problem er at akkurat der jeg har hus, som strekker seg til 3-4 nabohus... Der har Netcom særdeles dårlig dekning, og Telenor har justert litt på masta og har absolutt en betydelig bedre dekning.
Dette var ENESTE grunn til at jeg byttet fra Netcom til Telenor.
Det jeg dog har sett i etterkant, er at jeg nå har bedre batterilevetid på min mobil. Samme brukermønster som tidligere, men mer strøm igjen på slutten av dagen.
Kundeservicen til Netcom er en av de bedre kundeserivce senterene jeg har vert i kontakt med de siste 10 åra. Håper bare Telenor sin er like bra, når den tid kommer at jeg trenger å være i kontakt med dem.
PS: I mitt tilfelle var jeg i kontakt med Netcom mange ganger om bedre dekning der jeg bor, og alternative løsninger alla femto celle og lignende. Dessverre var de ikke intreserte i å gjøre noen tiltak, og femto celle ante dem ikke hva var engang. (i alle fall ikke dem på privat supprot, de på bedrift hadde litt mer snøring, men ikke noe de kunne tilby).