Ja, så har Jr fått oppgjøret med påtalemakten, han kom med en uforbeholden tilståelse og fikk 3000,- i strafferabatt, så fasit blir 5000 i bot, og 3 mnd uten førerkort. Og ny førerprøve, noe som gjør at han neppe får lappen tilbake før påske...tidligst (om han består lappen da)
For min del er nok sesongen over, synd med dette bakdekket som kom feil, mistet noen gromme høstdager pga det.
Men men, mannehulen fikk et etterlengtet løft iallefall
Kjøremessig har sesongen vært knallbra, med flotte ego-turer, og kanskje enda bedre turer med Znirln, Roald, Triumph i Vest-gjengen, Busa, Ojda, Lordshaft...
Nye veier er kjørt, noen har jeg kjørt med bil tidligere, og mange er gjennopplevd med et stort glis rundt munnen
Totalt blei det 15322 km, fordelt på to knusedeilige Tripler,
Fyllt ca 800 liter bensin for ca 11000 kroner. Jeg har slitt ut tre bakdekk og to framdekk.
49 fergjeturer på 14 forskjellige strekninger.
Oppdaget nye plasser, fått et par favorittveier som gir meg gåsehud bare av å tenke på dem....
Jeg gleder meg allerede til vårtur nedover til Lyngdal (gi oss nok en varm fin vår, kjære du som styrer været), til turer med kompiser fra nær og fjern, til en ny tur til Geiranger og videre.
Gleder meg enda mer til TriDays i Newchurch i Østerrike islutten av juni..mmm
Håper jeg har en grusfreser neste år, finnes mange grusveier å oppdage, og en hel del å kjøre igjen.. er noen år siden nå:)
Noen bilder fra sesongen: (Beklager, men rekkefølgen er annerledes enn jeg la dem inn.. de siste er de første lizzom
Street Triple i Sløyfo 2 redigert.jpg[/attachment
[attachment=6]Lysebotn 2.jpg
1.mai 2014 1.jpg
Gromgutten min.jpg
Lysebotn 4.jpg
GOPR0337redigert.jpg[/attachment
[attachment=1]Hardanger Syse Gard2.jpg
Fergjetur i september.jpg
Dett var dett.. dere får nok litt oppdateringer fra Mannehulen ettersom nye deler ankommer til Speedy, og GODT mulig det kommer en høyfoting innom iløpet av vinteren

:-)å
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.