Er det ikke sånn du ser ut altså.. Blodig med samelue..??Jompa skrev:Nei..........Voodoodoo skrev:[Man kan vel nesten ikke gå ut fra at profilbildene til folk forteller den stor og hele sannhet tror jeg :-)

Er det ikke sånn du ser ut altså.. Blodig med samelue..??Jompa skrev:Nei..........Voodoodoo skrev:[Man kan vel nesten ikke gå ut fra at profilbildene til folk forteller den stor og hele sannhet tror jeg :-)
Æh, nei.SuperMorten skrev:Er det ikke sånn du ser ut altså.. Blodig med samelue..??Jompa skrev:Nei..........Voodoodoo skrev:[Man kan vel nesten ikke gå ut fra at profilbildene til folk forteller den stor og hele sannhet tror jeg :-)
Hehe, hvis det er tilfelle, så håper jeg vertfall jeg slipper å møte deg i en mørk bakgateJompa skrev:Nei..........Voodoodoo skrev:[Man kan vel nesten ikke gå ut fra at profilbildene til folk forteller den stor og hele sannhet tror jeg :-)
Vel, æ har omtrent samme kroppsbygning som figuren på profilbildet.Bjerknez skrev:Hehe, hvis det er tilfelle, så håper jeg vertfall jeg slipper å møte deg i en mørk bakgateJompa skrev:Nei..........Voodoodoo skrev:[Man kan vel nesten ikke gå ut fra at profilbildene til folk forteller den stor og hele sannhet tror jeg :-)
Vent, er ikke denne her skrevet om deg?Jompa skrev:Vel, æ har omtrent samme kroppsbygning som figuren på profilbildet.Bjerknez skrev:Hehe, hvis det er tilfelle, så håper jeg vertfall jeg slipper å møte deg i en mørk bakgateJompa skrev:Nei..........Voodoodoo skrev:[Man kan vel nesten ikke gå ut fra at profilbildene til folk forteller den stor og hele sannhet tror jeg :-)
Men fjeset mitt e egnet til å skremme, så bare pass deg
Det er overskuddsinformasjon å vise oss rumpesprayen dinBjerknez skrev:Kan sikkert prøve den kjedesparyen her også?![]()
Du fulgte ikke så nøye med i biologitimene på skolen? Eller engelsktimene for den saks skyld...Zadnez skrev:Det er overskuddsinformasjon å vise oss rumpesprayen dinBjerknez skrev:Kan sikkert prøve den kjedesparyen her også?![]()
Samma det vel! Høl er høl!Banditmannen skrev:Du fulgte ikke så nøye med i biologitimene på skolen? Eller engelsktimene for den saks skyld...Zadnez skrev:Det er overskuddsinformasjon å vise oss rumpesprayen dinBjerknez skrev:Kan sikkert prøve den kjedesparyen her også?![]()