Sikkert ikke det mest spennende stedet å tilbringe en fredagskveld, men kan bli moro, lell.
Annbefaler en tur nedover svenskekysten, og kanskje spesielt til Lysekil hvis du ikke har vert der. En fantastisk flott plass og mye fint og se på på vei nedover ogsåAJ skrev:Kan se ut til at jeg likesågodt spanderer på meg en hotellovernatting i Charlottenberg fra fredag til lørdag - som den siste "langturen" i år![]()
.
Sikkert ikke det mest spennende stedet å tilbringe en fredagskveld, men kan bli moro, lell.
Kjerringa og jeg var i Lysekil-området og videre nedover langs svenskekysten da vi var på Danmarksferie i sommer (bilder her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=221594#p221594" onclick="window.open(this.href);return false;).Bjerknez skrev:Annbefaler en tur nedover svenskekysten, og kanskje spesielt til Lysekil hvis du ikke har vert der. En fantastisk flott plass og mye fint og se på på vei nedover ogsåAJ skrev:Kan se ut til at jeg likesågodt spanderer på meg en hotellovernatting i Charlottenberg fra fredag til lørdag - som den siste "langturen" i år![]()
.
Sikkert ikke det mest spennende stedet å tilbringe en fredagskveld, men kan bli moro, lell.![]()
Gi beskjed hvis du vil ha følge nedover så kanskje jeg slår meg med en tur
12 funker :)mortenolb skrev:Hva vil forholdsvis tidlig si? Jeg så for meg det vanlige, egentlig. Klokka 12 i Fetsund. Noe tidligere blir litt ekstremt for oss vestfoldboere
Blir hvertfall Toven, Blommern og jeg som kommer fra området her.