Jeg sitter ombord og leser, leiter og tenker skal, skal ikke osv, når det gjelder salg, eller vente litt ang ny sykkel....og da er det at jeg atter en gang havner på MC siden og AJ sine turer.....både glemmer og drømmer meg litt bort når jeg blir sittende og se på flotte bilder og lese historiene din, kjenner eg blir litt glad :-) humrer litt ekstra når denne (og andre) bilde serier kommer opp. Dette er vel en av mine yndlings områder å ferdes med MC. Luster, og Sognefjellet, gjerne en sving via Tindevegen. Nedover Bøverdalen til Lom, med en stopp og overnatting på hotell ElvesæterAJ skrev:På lørda'n fortsatte ferden langs Lustrafjorden og videre over Sognefjellet...
[img]http:/s25.postimg.cc/ybxr6vaot/Pre_Sommer_Alene_Tur_2014_7.jpg[/img]
Og her tar vi en svingom innom Tindevegen ved Turtagrø...:

og spesielt når jeg ser igjennom mine egne bilder og finner samme motivene :-) kanskje spesielt dette bilde tatt i Mai 2011 på vei oppover til Trondheim med gamle TDM`n...tror dette er de samme bjørkene bare 3 år yngre :-) Ja, ja ville bare si at det er en trivelig Blogg, med flotte bilder.......ja, også flott sykkel da....selvfølgelig... :-)