1600,- i innkjøp og 930,- i året for å bruke. Virker nesten for kul til å være sant

http://ridescorpio.com/ride/" onclick="window.open(this.href);return false;
Noen som har erfaringer med denne?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Onkel har ingen hjemmel for å hente ut slike opplysninger, så der kan vi ta det helt med ro. Du har de samme opplysninger på GPS´en du evt. bruker. De som ryker er luringene som legger ut kjøringen på youtube etc. !Tommas skrev:Ja, jeg tenkte mer på om du har det på sykkelen og øverighetspersoner av en eller annen grunn skulle fatte interesse for kjøringen din.
Kan de så evt "ransake" kontoen din der? Litt likhet med feks et kamera som har filmet egen kjøring.
For all del, jeg synes hele opplegget ser helt topp ut, men ville jo vært kjedelig å lagt en lissepassning til onkel
Du kjøper er abonnement fra Scorpio til fastpris. Det dekker all datatrafikk i ett år, globalt. Så ingen grunn til å bekymre seg for dyre overraskelser.Vagabond60 skrev:Synes den så interessant ut, helt til jeg fant ut at den må ha tilgang på internett hele tiden (ingen lagring på selve enheten) og dermed så kan jo det bli kostbart hvis man farter mye i utlandet. Eller tar jeg feil her ?