Suzuki V-Strom, Triumph Tiger 1050 (Sport), Kawasaki Versys og Honda VFR 800 kan stå som eksempler på hva jeg mener tråden skal handle om.
Dvs. hvilke endringer som er gjort ved oppdateringen i forhold til forrige versjon/generasjon. Er sykkelen blitt bedre, mer moderne, finere, flottere?
I det hele tatt, har det skjedd en god utvikling med modellen?
Fikk idéen til tråden etter denne posten som Barbarozza skrev i "Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio"-tråden: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=233080#p233080" onclick="window.open(this.href);return false;.
Kawasaki Versys 1000 som trekkes frem i dnene posten, er et godt eksempel på vellykket fornying og forbedring, etter min mening.
Utseendet er løftet flere hakk og blitt mer strømlinjeformet og moderne, selv om lykterrangementet er tilbake i et mer konvensjonelt designspor.
Ser også ut til at nye Versys endelig har fått midtstøtte, noe 1. generasjon manglet.
Sykkelen har også integrerte sideveskefester og dermed gått bort fra den gammeldagse stativløsningen fra forrige modell.
Så får man i tillegg håpe at serviceintervallene er økt fra fattige 6000 på forrige modell til det dobbelte på 2015 modellen.
1. generasjon Versys 1000:

2. generasjon (2015) Versys 1000:

Mer info og mange bilder her (og sikkert mange andre MC-sider på nettet...

http://www.cycleworld.com/2014/09/30/20 ... rmot-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;