Andre som har satt punktum for i år ?

Jeg må vel motvillig innse at jeg er ferdig for i år, med mindre det ligger bakdekk hjemme og venter. Jeg har bare noen dager fri og så er det ut igjen på jobb, men har jeg fått riktig dekk KAN det hende det at jeg triller ut igjen :)Bringisen skrev:Huff.....et sikkert tegn på at sesongen er over for min del. Skiftet olje og filter i helgen. Vakset og avkledd doningen for i år. Klar for rens og voksing ++++ Abstinensene sniker seg på![]()
Du kan jo kalle kosejobben endel av sesongen og så blir det ikke så vondt. Her på indre østland kjører ihvertfall jeg endaBringisen skrev:Huff.....et sikkert tegn på at sesongen er over for min del. Skiftet olje og filter i helgen. Vakset og avkledd doningen for i år. Klar for rens og voksing ++++ Abstinensene sniker seg på![]()
Nei det er jo knapt vinter i Bergenpoulet_cavalier skrev:Still going strong. Er det så tidlig vinter i Bergen da?
Å joda , på tross av pågående skole i tillegg til jobb ble det faktisk kjørt like mye i år som de to siste årene med min forrige 800GS. Så jeg er strålende fornøyd og når man er fornøyd og ute å kjøre så blir det liten tid til å bedrive tiden her på foran PCén. Det er nok det som gjør at det har vært stilleOlav K skrev:Jeg må vel motvillig innse at jeg er ferdig for i år, med mindre det ligger bakdekk hjemme og venter. Jeg har bare noen dager fri og så er det ut igjen på jobb, men har jeg fått riktig dekk KAN det hende det at jeg triller ut igjen :)Bringisen skrev:Huff.....et sikkert tegn på at sesongen er over for min del. Skiftet olje og filter i helgen. Vakset og avkledd doningen for i år. Klar for rens og voksing ++++ Abstinensene sniker seg på![]()
Men fikk du kjørt noe i år? Du var helt propell her inne i vinter og vår, men når sesongen kom blei det dørgende stille.... håper du har fått nyte den flotte Bimmeren din
Ja vi kommer vel ikke utenom vinter i år også, og som du sier så er det jo en sjarm med kosen inne i varmen med sykkelen. Jeg har allerede begynt å tenke på ting jeg kan gjør med den i vinter.Kmann skrev:Du kan jo kalle kosejobben endel av sesongen og så blir det ikke så vondt. Her på indre østland kjører ihvertfall jeg endaBringisen skrev:Huff.....et sikkert tegn på at sesongen er over for min del. Skiftet olje og filter i helgen. Vakset og avkledd doningen for i år. Klar for rens og voksing ++++ Abstinensene sniker seg på![]()
Andre som har satt punktum for i år ?. Men kryper det veldig mye under 0 så parkerer jeg nok jeg og
Nei, absolutt ikke. Det er fortsatt 10-12 plussgrader. Fint kjøreværBjerknez skrev:Hysj med dere!!
Sesongen er definitivt ikke over ennå!
Har været vert så mye dårligere over fjorden da?mortenolb skrev:Sesongen er nok over for min del, ja. Kan hende det blir litt mer kjøring, men siden sykkelen står 4 mil unna, og det er så fantastisk dårlig vær alle dagene med muligheter for kjøring, så blir det lite. Har faktisk ikke kjørt mer enn én tur siden høstturen. Gjenstår all klargjøring som dere synes er kos, som jeg synes er skikkelig dritt.
Kjøp deg en paraplyZadnez skrev:blir nok ikke mange kjøreturene for meg heller.... jeg er nok en klassisk solskinnskjører