LordShaft skrev:Bjerknez skrev:Johoo!!
Fikk nettopp telefon fra Alf Graarud Motor at sykkelen er ankommet og at den er klar i morgen for levering!!

Den følelsen! Vet akkurat hvordan du har det nå.
Det kommer til å plage deg noe jævlig at vi ikke er helt i begynnelsen av sesongen, og årets pms blir vel å nå nye høyder.
Du vet du skal ta mye bilder sant.?
Note 4
Det eneste dem skal vente med å montere er 12V uttaket da denne sigaretttenner greia var stor og han sa det ikke var noe spesielt sted å feste den og at eneste løsning var å stripse etc. Da ba jeg han droppe dette inntill videre...
Jeg glemte å spørre, men Alf nevnte også at Bellypan og Windscreen var forsinket her om dagen og at dette måtte monteres på senere. Om dette faktisk har kommet med nå vet jeg ikke, men det bryr meg svært lite. Jeg får jo sykkelen i morgen!!
Det er bare ETT stort MEN, og det er at været i morgen rett og slett blir forferdelig. Faktisk har det meldt OBS!-varsel her i Østfold med tanke på mye nedbør.. men jeg skal jaggu meg hente sykkelen uansett, så får jeg heller stelle litt med den når jeg kommer hjem, hehe.
Joda, det kommer til å plage meg noe jævlig at sesongen snart er over, men nå har jeg vertfall muligheten til å ta meg en pils i garasjen sammens med sykkelen
Bilder skal taes, vær du sikker!
Cutless:
Hvis du våger deg ut i regnværet i morgen, så har jeg to stoler i garasjen. Vi snakker om garasjen og ikke Carporten. Så kan vi snuse til vi mister overleppa og snakke litt skjit