Altså, hvis du slår deg med...

Møtes klokken 12:00 på Blå. Står også lenger opp :)jongsanim skrev:Nå vil kona til sverige og handle på lørdagen... Har du noen formening om når på dagen dette blir?
Mener du jeg må lese også nå?Bjerknez skrev:Møtes klokken 12:00 på Blå. Står også lenger opp :)jongsanim skrev:Nå vil kona til sverige og handle på lørdagen... Har du noen formening om når på dagen dette blir?
Krever ingenting av rn ekte mc fører :)jongsanim skrev:Mener du jeg må lese også nå?Bjerknez skrev:Møtes klokken 12:00 på Blå. Står også lenger opp :)jongsanim skrev:Nå vil kona til sverige og handle på lørdagen... Har du noen formening om når på dagen dette blir?
Er meningen med litt omvei :)mortenolb skrev:Drammen går fint for meg ja, litt omvei for deg da?
For meg så kan du komme på trehjulssykkel. Dette er i utgangspunktet et fototreff for fotointerreserte i Oslo og mange av dem kjenner jeg fra den gangen jeg var fotodilla selv. For dem så blir det bare en liten "konkurranse" over hvem som tar de beste bildene av oss da motorsykler nok ikke er det dem tar mest bilder av.Legendary skrev:Kult initiativ! Dette fikk jeg lyst til å bli med på.![]()
Spiller det ingen trille hva slags kjøretøy man dukker opp med eventuelt?
Å vips, så så det straks bedre ut :)Erman skrev:Kan jo høre med de om de vil ta det på søndagen. Da er det meldt atskillig bedre vær