Ja, ble litt drøyt dette her.. Satser på at disse holder litt lenger en forrige settbiker7 skrev:"seige bremsekalippere"..? Hva vil det si? Dyr i drift denne sykkeln din, med nye skiver hver sessong.TBI81 skrev:Ja, jeg liker disse skivene!LordShaft skrev:Dæven det der så meget bra utDerfor jeg har "ofret en sesong" for å få akkurat disse (udugelig firma som aldri holdt det de lovet). Monterte samme i fjor på denne tiden. 3-500mil så var de skeive grunnet seige bremsekaliptere
Men nå er alt overhalt og på plass!
Klar for vinteren!Ellers så har jeg byttet skiver på Ninjan i år jeg også. Gikk for EBC med såkalt SD-system (Square Drive) på "flyte-ringene", som skal gjøre at det ikke blir så lett kast. Er jo de samme bremsene på min og din sykkel, og de er kjent for å kunne være litt problematiske. :-)

Så på mange forskjellige skiver (også de SD-skivene) før jeg bestemte meg for disse. Fikk anbefalt de av en Suzuki mekaniker i Lübeck i fjor. En mer flytende lager enn orginalt (ti istedet for ni). Vurderte også lenge de t-drive skivene til Brembo, men slo det fra meg.