Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Olav K
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av Olav K »

I den grad jeg bryr meg om fotball.... så er det Liverpool som får hjertet til å slå litt fortere.
Hvorfor?:
I barndommen samlet vi fotballkort, og Liverpool (med Ray Clemens i mål) var det første laget jeg fikk komplett. Så enkelt og banalt:-D Jeg har aldri vært i Liverpool, og ikke kjenner jeg noen derfra heller....men The Rolling Stones kommer jo derfra :thumleft
Men jeg er langt fra så interessert at min psykiske helse, velvære og humør lar seg påvirke av resultatet på gressmatta.
Det finnes viktigere ting i livet.... myyye viktigere :knegg :knegg
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Pengehysteriet kan jeg ikke respektere,og mitt forhold til "mitt" lag Everton har ikke den samme glød som i gamle daar....
Da var det en kamp på NRK i uka,hvem som skulle spille ble ikke klart før fredag før match...
Ventetida var ofte lang..
..og det var bare en kommentator og ikke fem eksperter som i pausa analyserte alt mellom himmel og jord... :sorry
Nei,i pausa var det gullfisker..
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

Olav K skrev:I den grad jeg bryr meg om fotball.... så er det Liverpool som får hjertet til å slå litt fortere.
Hvorfor?:
I barndommen samlet vi fotballkort, og Liverpool (med Ray Clemens i mål) var det første laget jeg fikk komplett. Så enkelt og banalt:-D Jeg har aldri vært i Liverpool, og ikke kjenner jeg noen derfra heller....men The Rolling Stones kommer jo derfra :thumleft
Men jeg er langt fra så interessert at min psykiske helse, velvære og humør lar seg påvirke av resultatet på gressmatta.
Det finnes viktigere ting i livet.... myyye viktigere :knegg :knegg
I barndommen en gang, var jeg med på ViMenns Fotballskole på Ullern i Oslo, og hadde Ray Clemens som trener. Så det var en liten periode i livet at det var Liverpool for alle penga, men det gikk over. Jeg ble bra igjen... :prop:
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Fotballskole ja ... de siste 5 - 8 år har Liverpool og Man U vekselvis vært her i Honningsvåg med gamle helter og arrangert fotballskole.
Det ser ut til å være meget populærtt og stor stas for ungene. De gamle heltene ser også ut til å trives, og kommer tilbake i tide og utide for å besøke nye venner.
:scratch Jeg synes det høres merkelig ut at folk ikke forstår at noen kan bli engasjert av fotball.
Dette med idrett og konkuranser et er jo et gammelt og velkjent konsept ... noen konkurrerer i ett eller annet, og så sitter det mange mennesker i ring rundt og lar seg undeholde og imponere ... det er vel strengt tatt ikke så mye å forstå

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Å stå på en stadion... Kjenne på atmosfæren og klappe til et lag som presterer... De fleste forstår dette, samme med enkelt prestasjoner i idretten generelt. Det er jo imponerende som du sier. Men her snakker vi noen som henger ut flagg på kampdag, de går med drakter og alle mulige effekter. Det skal drikkes, å da gjerne godt tilbake i bleiestadiet. Det hyles, jubles, hele verden rundt er uviktig. Vi snakker tårer osv! Hvordan i alle dager vil du at folk skal forstå slik ut av det blå?

Note 4

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:Å stå på en stadion... Kjenne på atmosfæren og klappe til et lag som presterer... De fleste forstår dette, samme med enkelt prestasjoner i idretten generelt. Det er jo imponerende som du sier. Men her snakker vi noen som henger ut flagg på kampdag, de går med drakter og alle mulige effekter. Det skal drikkes, å da gjerne godt tilbake i bleiestadiet. Det hyles, jubles, hele verden rundt er uviktig. Vi snakker tårer osv! Hvordan i alle dager vil du at folk skal forstå slik ut av det blå?

Note 4
Sånn du sier det her, er det uforståelig for meg også. Men det virket på meg som det det uforståelige var at folk i det hele tatt blir engasjert i idrett. Jeg har nok misforstått.
Men litt moderat galskap er jo bare artig

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Da har jeg ikke vært presis nok når jeg formulerte meg. Jeg har All forståelse for at folk blir imponert å til dels engasjert i idrett.. Ofte da den idretten/sporten de selv bedriver. Men så har du de som ikke utøver eller har vært utøver.... Som tar så sinnsykt fyr og blir helt tussete.... Det forstår jeg ikke ☺

Note 4

Svar