Det som forundrer meg veldig er å se den store "giver" gleden hos pampene i Oslo. .for ikke å snakke om dugnadsånden de maler om for å få til et OL.....
Hvor i helvete tar denne dugnadsånden vei når det er snakk om sykehjem, sykehus, nødetatene, og opprustning av samfunnets infrastruktur? Der er noen rundt om i landet som bidrar til å redde liv hver eneste dag, med utstyr og redskap som er utdatert for votter og vår siden.... :gruble
Note 4
Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring
Ja, du kan så si ... dette er vel i utgangspunktet noe folk ser på som offentlige oppgaver, som vi allerede har betalt for en gang før ... men når det er sagt .. du skal ikke se bort i fra at folk hadde stilt opp om noen hadde dratt i gang en troverdig og fornuftig innsamlingsaksjon.LordShaft skrev:Det som forundrer meg veldig er å se den store "giver" gleden hos pampene i Oslo. .for ikke å snakke om dugnadsånden de maler om for å få til et OL.....
Hvor i helvete tar denne dugnadsånden vei når det er snakk om sykehjem, sykehus, nødetatene, og opprustning av samfunnets infrastruktur? Der er noen rundt om i landet som bidrar til å redde liv hver eneste dag, med utstyr og redskap som er utdatert for votter og vår siden.... :gruble
Note 4
Idretten har jo en stor organisasjon som jobber med slike ting på heltid
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Nå vet jeg at luftambulansen (som jeg selv støtter årlig) og en del andre organisasjoner driver veldig bra innsamlingsarbeid for å styrke enkelte av disse tjenestene som gir langt mer til samfunnet enn idretten i Oslo.
Missforstå meg rett, jeg er kjempe fan av bredde idrett og ser effekten av å få ungdommen inn i idretten.
Men det forsvarer fortsatt ikke de svimlende summene de så enkelt kunne øse ut av våre alles kroner. Men når det er snakk om å bevilge penger til mer samfunnsnyttige og nødvendige tjenester. ...er det langt vanskeligere. Se på veteran helikoptrene til 330 skvadronen
Note 4
Missforstå meg rett, jeg er kjempe fan av bredde idrett og ser effekten av å få ungdommen inn i idretten.
Men det forsvarer fortsatt ikke de svimlende summene de så enkelt kunne øse ut av våre alles kroner. Men når det er snakk om å bevilge penger til mer samfunnsnyttige og nødvendige tjenester. ...er det langt vanskeligere. Se på veteran helikoptrene til 330 skvadronen
Note 4
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Jovisst gjør de det .... ellers er jeg stort sett enig i resten også ... både dette og ditt forrige innlegg
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Støtter Leger uten grenser,men burde støtte flere..
unntatt OL og andre idrettsgreier,en hundrelapp til dem er like sannsynlig som at jeg skulle tørke meg i rævva med tusenlapper..
unntatt OL og andre idrettsgreier,en hundrelapp til dem er like sannsynlig som at jeg skulle tørke meg i rævva med tusenlapper..

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;