Yamaha ja ... de har jo en del kjedelige og anonyme sykler på samvittigheta ... men de har jo også av og til dukket opp med ett nytt og litt rått utseende ... og alltid like lett gjenkjennbar som Yamaha.
Synes den ser bra ut

Synes også den så veldig bra ut. Fronten inkludert
Ooohh yesthewiz skrev:Begynner å bli tullete mye effekt i sykler syns jeg. Må ha så mye elektronikk for å hjelpe deg å håndtere den.
Jeg kommer nok aldri til å kjøpe den nye R1, da jeg syns den fronten ikke er pen. De lysa under der ser helt malplassert ut.
Jeg syns derimot R1 fra 2007-14 er veldig pene. Men hvis jeg skal punge ut 200k for en sykkel noen gang, er det bare en sykkel jeg har i tankene. BMW S1000RR. Ser helt sinnsyk bra ut og den elektronikken er himmelsk.
En XCx frister veldig til neste sykkel! :-DBjerknez skrev:Er vist kommet en nye Triumph Tiger 800 også...
http://www.triumphmotorcycles.com/new-tiger-800-range" onclick="window.open(this.href);return false;
ZZR-Erling skrev: ...men, den e sikkert "insane" iforhold til Stelvioen...eller "mildt sagt stressa" :)
Så du har muligens "oversett" de to nye cruiserne fra Guzzi ?AJ skrev:ZZR-Erling skrev: ...men, den e sikkert "insane" iforhold til Stelvioen...eller "mildt sagt stressa" :)![]()
Antakelig...
Det er dette noe med Stelvio som gjør at jeg har vanskelig for å opparbeide samme entusiasme for noen annen sykkel for tiden...
Rart med det der, gitt...
Joda, jeg har registrert både Audace og Eldorado og denne koseptbobberen, alle med den nye 1400 kubikkeren som drivkilde:Jompa skrev:Så du har muligens "oversett" de to nye cruiserne fra Guzzi ?AJ skrev:ZZR-Erling skrev: ...men, den e sikkert "insane" iforhold til Stelvioen...eller "mildt sagt stressa" :)![]()
Antakelig...
Det er dette noe med Stelvio som gjør at jeg har vanskelig for å opparbeide samme entusiasme for noen annen sykkel for tiden...
Rart med det der, gitt...
Vet at du ikke er noen cruiserentusiast, men du følger vel med hva "ditt" merke finner på ?
Ehemmm...DVV ikke DVTJRO skrev:Da har Multistradaen også fått en oppgradering for 2015.
Nytt design.
Ny motor, 160 hk. med Desmodromic justerbare ventiler DVT,
Nytt lysbilde, med cornering lights.
Nytt display, farge TFT skjerm.
Innfører også Cruise Controll og baklys på knappene på styret. Innfører også Ducati Multimedia System som gjør at du kan koble smart telefonen til systemet for avspilling av musikk og til telefonering.
Les mer her. http://www.ducati.com/bikes/multistrada/index.do