Skulle se etter om det var kommet noen nye bilder etter mitt, og hele tråden er borte

Ooops...!Jompa skrev:Hvor i allverden ble det av fotokonkurransen ?
Skulle se etter om det var kommet noen nye bilder etter mitt, og hele tråden er borte
Bjerknez skrev:Jeg synes vi skal overlate til den fantastiske juryen jeg, siden jeg har stor tro på at dem velger det rette.Olav K skrev:Jeg syns du bør gi din stemme til de som kjører tresylindret... blod er tykkere enn vann, er det ikke slik?Sprint skrev:Bikerdude i fint driv eller Jompa sitt kawa bildeMange andre flotte bilder også. Så hvem skal få min stemme i år hmmm
Jeg liker ikke å kverulere på den måten for jeg vil ikke at vår fantastiske forumledelse skal bruke tiden sin på og luke bort slike poster, så jeg er helt sikker på at dem klarer å treffe riktig avgjørelse og velge mitt bildeojda skrev:Bjerknez skrev:Jeg synes vi skal overlate til den fantastiske juryen jeg, siden jeg har stor tro på at dem velger det rette.Olav K skrev:Jeg syns du bør gi din stemme til de som kjører tresylindret... blod er tykkere enn vann, er det ikke slik?Sprint skrev:Bikerdude i fint driv eller Jompa sitt kawa bildeMange andre flotte bilder også. Så hvem skal få min stemme i år hmmm
Nei nå må du ikke komme med disse seriøse fotoklubbnykkene dine igjen![]()
![]()
Her bør det harseleres med de som tar bilder fra 2sylindrede doninger,
og berømme slike som tar bilder i rus fra kvalitets-konjakk![]()
Det kan da ikke være å vanskelig å forstå :-)å
Siden jeg ikke har hørt noe om at juryen har begynt å jobbe, er det vel bare å redigere eget innlegg, trur eg...tagesk skrev:Hvordan skifter man bilde?
Jeg la inn ett, men vil heller legge inn et annet.
Skal jeg bare endre innlegget?
[TaSK]