http://www.side3.no/norsk-vei-karet-til ... 09436.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Det må jo sees i forhold til antall trafikanter på den aktuelle veien.Bjerknez skrev:Haha, den var jaggu meg god!
Hvis Atlanterhavsveien er verdens farligste vei så skjønner ikke jeg noe. Bare Trollstigen må jo være langt farligere (selv om denne også nok er på langt nær direkte farlig).
Med "farlig" vei så må man vel se på antall dødsulykker på en strekning og da tipper jeg E18 i Vestfold kanskje er et av Norges farligste veistrekninger. Men "verdens" faligste... nææhhh...
Jeg vet, men har det vert noen dødsulykker på Atlanterhavsveien i det hele tatt?jhn skrev:Det må jo sees i forhold til antall trafikanter på den aktuelle veien.Bjerknez skrev:Haha, den var jaggu meg god!
Hvis Atlanterhavsveien er verdens farligste vei så skjønner ikke jeg noe. Bare Trollstigen må jo være langt farligere (selv om denne også nok er på langt nær direkte farlig).
Med "farlig" vei så må man vel se på antall dødsulykker på en strekning og da tipper jeg E18 i Vestfold kanskje er et av Norges farligste veistrekninger. Men "verdens" faligste... nææhhh...
Bjerknez skrev:Haha, den var jaggu meg god!