Så får hver enkelt gjøre seg opp en mening om den er en "perle" eller ikke...

Ja, jeg husker jo det ... når jeg ser det bildet så lurer jeg litt på hvorforBanditmannen skrev:Å denne var jo en real "headturner" når den kom:
Suzuki Katana 1100
Her var min KZ1300, 130 hk. 120 Nm og 6 sylindre på rekke. Moro sykkel å kjøre, men selvfølgelig bar preg at det var en sykkel fra 1981.Banditmannen skrev:Enig i at CBX 1000 er penere!JRO skrev:Har alltid vært svak for 6 sylindra klassiske sykler, hadde selv en Kawasaki KZ 1300. Men må innrømme at Honda CBX 1000 er en penere sykkel. Så dette er min favoritt.
Aj hadde en fin tråd hvor han presenterte noen fine CBX 1000 http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... start=1590![]()
Men denne er Kawa 1300 er råere!![]()
jhn skrev:Hvis det er snakk om den peneste, synes jeg denne slår det meste
eller neste års utgave
ojda skrev:Legger inn denne jeg, så kan du bare stenge tråden![]()
Ja, ikke santojda skrev:jhn skrev:Hvis det er snakk om den peneste, synes jeg denne slår det meste
eller neste års utgave
ojda skrev:Legger inn denne jeg, så kan du bare stenge tråden![]()
Jaggu bra smak på den Nordlendingen![]()
Jeg forstår at du er hekta på GSXenmortenolb skrev:Også kommer jeg og ødelegger hele tråden med å poste noe som faktisk ér pent å se på. (I mine, bedrevitende, øyne)
Der er`n jo,eneste forskjell er at jeg nå har byttet tl et Triumphstyre som er mye ennligere mot mine håndledd !!Banditmannen skrev:Suzuki Intruder
Her er'n :-) :ejs skrev:![]()
Hvorfor i HE....TE får jeg ikke lastet opp bilde..![]()
Virket før i tiden.
(ville laste opp Suzuki XN85)
NydeligJanK skrev:
:-)å
takk AJ, der fikk jeg endelig en grei forklaring på hvordan legge inn bilder :-)AJ skrev:Her er'n :-) :ejs skrev:![]()
Hvorfor i HE....TE får jeg ikke lastet opp bilde..![]()
Virket før i tiden.
(ville laste opp Suzuki XN85)
Selv om forumet har plass nok til en god del bilder i egen database anbefaler jeg likevel å bruke eksterne lagringsplasser for bilder og linke de hit slik jeg har gjort med XN85 bildet.
http://www.postimage.org" onclick="window.open(this.href);return false; er rask og enkel å bruke.
Hehe, ja det kan du jammen lure på!jhn skrev:Ja, jeg husker jo det ... når jeg ser det bildet så lurer jeg litt på hvorforBanditmannen skrev:Å denne var jo en real "headturner" når den kom:
Suzuki Katana 1100
... den er så fin som jeg husker