På min alder, er jeg glad for at jeg våkner hver dag :-)mortenolb skrev:Min gladsak får være at jeg er våken før klokka 13!
Gordon
På min alder, er jeg glad for at jeg våkner hver dag :-)mortenolb skrev:Min gladsak får være at jeg er våken før klokka 13!
I min alder er jeg glad når jeg får sove bortimot en hel natt.Gordon skrev:På min alder, er jeg glad for at jeg våkner hver dag :-)mortenolb skrev:Min gladsak får være at jeg er våken før klokka 13!
Gordon
Du fikk ikke være med i romskipet hennes da?Intruder skrev:Jeg ga en romkvinne en hundrings da jeg passerte henne i Brumunddal i dag...
Næ Men han fikk nok værra med ho på rommet tenker jeg,gsx750_80 skrev:Du fikk ikke være med i romskipet hennes da?Intruder skrev:Jeg ga en romkvinne en hundrings da jeg passerte henne i Brumunddal i dag...
Not even...........Bjerknez skrev:Eneste grunnen til at jeg skulle gitt romfolket en hundrelapp er hvis jeg måtte veksle... :-)å
Bare litt nysgjerrig ... hva er det motsatte av en moderator?Intruder skrev: ...jeg er da ikke moderator,heller tvert imot...
god helg...
Bare ett spørsmål: Kjenner du Tor forresten?jhn skrev:Bare litt nysgjerrig ... hva er det motsatte av en moderator?Intruder skrev: ...jeg er da ikke moderator,heller tvert imot...
god helg...
god helg
Intruder skrev:Ja,kast ut romfolket,de sjuke og svake fra institusjoner og sett ned avgifta på mc...vi er da folk..noen..
og forstørrede bokstaver for å framheve en mening er uønsket,ifølge AJ...
unnskyld bortiblandingen...jeg er da ikke moderator,heller tvert imot...
god helg...
TraktorIntruder skrev:kjenner mange Torèr jeg,da...hvem mener du...