Note 4
LordShaft skrev:Det er nesten litt fristende å låne deg en skikkelig sykkel du kan kjøre på disse svingete veiene våres
Note 4
Damn! You'r on fire!Zadnez skrev:ja det er vel sånn når dere kjøper halvfabrikata
Okey da, jeg skal være snillOlav K skrev:Asle og Ove.!!!... nå må dere være greie med hverandre....
Asle er bare misunnelig på go'lyden vår, og at vi har så bra tilgang på ettermarkedsnacks..![]()
og jeg misunner Ove de 160 hk og all slags elektronikk![]()
.
Det spørs om en trippel kan få liv i krystallene til mor.... det er vel mer en Vtwin greie..men vi kan GJERNE prøve:)Busa Trond skrev:
Hehe... det var god dekka sine det![]()
Gromt bildet, nesten så jeg hører Arrow lyden helt hit. Helt makane rør som Storm hadde på sin hvite så lenge det varte, tøff lyd![]()
På gamle TLen jeg hadde fikk krystallen i skapet til mor nytt liv. Så kommer du en tur på kaffe til sommeren skal vi prøve krystall testen på Speedy
AhaaOlav K skrev:Det spørs om en trippel kan få liv i krystallene til mor.... det er vel mer en Vtwin greie..men vi kan GJERNE prøve:)Busa Trond skrev:
Hehe... det var god dekka sine det![]()
Gromt bildet, nesten så jeg hører Arrow lyden helt hit. Helt makane rør som Storm hadde på sin hvite så lenge det varte, tøff lyd![]()
På gamle TLen jeg hadde fikk krystallen i skapet til mor nytt liv. Så kommer du en tur på kaffe til sommeren skal vi prøve krystall testen på Speedy
10000 rpm + gjør noe med omgivelsene![]()
Satser på en tur innom Tyristrand i sommer også, men da skal Busa ha anledning til å bli med på tur, neste dag![]()
@Bjerkenez... slike slicks er ikke lovlige til veibruk, der skal man ha minimum mønsterdybde. Nå blei sykkelen min levert med disse SuperCorsa dekkene, de er sikkert knallgode til sitt bruk, men mønsterdybden var på et minimum allerede når jeg rulla ut fra AGM :-D
Så 3000 km seinere er de utrolig jevnt slitt, blanke og glatte som et nybarbert marsvin... og jeg skulle få ny gummi idag, men "dekkmannen" er sjuk, så det blir utsatt til slutten av uka :[-o<
Da blir det Michelin Pilot Power.... eeendelig