Noen bilder av forumgjengen;

Må si det at dissa skinnselesnekkerbuksene som dissa store mennene fra forumet bruker er snacks!

Bra med folk;

Takk til deg mekkeren for byttelånet av sykkel

Prøv... PRØV min venn!!!hansraymond skrev:
Cheron!: Du Skal ikke se bort fra at jeg tar på skinnsnekkerbuksa neste gang!! for det har jeg nemlig hengende i skapet!!![]()
![]()
Jeg savnet også kurvene for svingende, men jeg var da en tur i Skaret (mellom Lier og Sollihøgda) på formidagen, så jeg fikk da lekt meg litt i går.mekkern skrev:hyggelig tur![]()
litt mye rettfrem veier dog...sikkert derfor onkelblå satt og koste seg med sjåføren av en crysler voyager....
Denne er en 850cc og til salgs. Leste ikke så nøye på lappen. står sikkert på Finn...
Artig fenomen, dette.Intruder skrev:Gold Wing-folket forsvinner ?![]()
Vokser det ut horn i pannen på dere ved synet ?![]()
Engang jeg stoppet ved veikroa på Biri,kjøpte jeg en is og satte meg ved to GW-gubber,etter et oppgitt nikk på spørsmål om det var ledig.AJ skrev:Artig fenomen, dette.Intruder skrev:Gold Wing-folket forsvinner ?![]()
Vokser det ut horn i pannen på dere ved synet ?![]()
Goldwingfolket er på plass fram til kl. 18:00, men så saler de opp og drar et annet sted... Det samme skjer hver gang.
Vi har lurt litt på hvor de drar![]()
Kanskje vi henger oss på neste gang...
Døøøøø, den medlemslista har jo vært trykket i avisene så ja, vi vet alle hvem som er medlem av gutteklubben grei.....Erling skrev:Vet du hvem og hva som er i Frimuerer losjen Intruder?
Det er bare å giHyper_Bandit skrev:Intruder:frimurere, der har du d vettu, de drar sikkert en plass for å mure litt fritt. Tror forresten ikke at de frimurerne kan mure engang sånn sett...
Men over til en annen rase, Goldwingere, har faktisk truffet noen skikkelige hyggelige kropper på plastic super fantastic hondaer, men at de er en egen rase er det ingen tvil om. Samme som die hard Motto Guzzi kropperog Harley bikere og Ural tilhengere osv osv osv... Alle er vi sære, og jaggu er det godt, tenk hvor kjedelige verden og d hær forumet hadde vært om vi alle var like.... uff å huff....
Ikke vær for beskjeden hær no AJ. Faktum må jo være at de reiser for at de ikke liker Banditten når han kommer brommende på fin-hyper-moppen sin, for de reiser jo hver gang jeg dukker opp... :=D>AJ skrev:Det er bare å giHyper_Bandit skrev:Intruder:frimurere, der har du d vettu, de drar sikkert en plass for å mure litt fritt. Tror forresten ikke at de frimurerne kan mure engang sånn sett...
Men over til en annen rase, Goldwingere, har faktisk truffet noen skikkelige hyggelige kropper på plastic super fantastic hondaer, men at de er en egen rase er det ingen tvil om. Samme som die hard Motto Guzzi kropperog Harley bikere og Ural tilhengere osv osv osv... Alle er vi sære, og jaggu er det godt, tenk hvor kjedelige verden og d hær forumet hadde vært om vi alle var like.... uff å huff....
for det du skriver her, Hyper_Bandit!
Samtidig litt kritikk til meg selv som nevnte at GW'erne stakk av gårde når vi andre kom. Det har selvfølgelig ingenting med at vi kommer. GW-folket har sin greie til sin tid og sånn er'e bare. Og helt greit selvfølgelig! Skulle bare mangle.
Ingen grunn til spekulasjoner og upassende karakteristikker.
Hyper_Bandit skrev:Ikke vær for beskjeden hær no AJ. Faktum må jo være at de reiser for at de ikke liker Banditten når han kommer brommende på fin-hyper-moppen sin, for de reiser jo hver gang jeg dukker opp... :=D>AJ skrev:Det er bare å giHyper_Bandit skrev:Intruder:frimurere, der har du d vettu, de drar sikkert en plass for å mure litt fritt. Tror forresten ikke at de frimurerne kan mure engang sånn sett...
for det du skriver her, Hyper_Bandit!
Samtidig litt kritikk til meg selv som nevnte at GW'erne stakk av gårde når vi andre kom. Det har selvfølgelig ingenting med at vi kommer. GW-folket har sin greie til sin tid og sånn er'e bare. Og helt greit selvfølgelig! Skulle bare mangle.
Ingen grunn til spekulasjoner og upassende karakteristikker.og en aldri så liten